در آخرین روز گرامیداشت هفته دولت 8 طرح مخابراتی شهرستان تفت با سرمایه گذاری بالغ بر 4 میلیارد و 435 میلیون ریال در روستای علی آباد این شهرستان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان يزد - در آئینی که به همین منظور در دفتر مخابراتی روستای علی آباد شهرستان تفت با حضور زارع فرماندار، زارع ده آبادی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان یزد و جمعی از مسئولان محلی شهرستان برگزار شد، زارع ده آبادی در گزارشی با اشاره به زیر ساختهای مخابرات استان ، حاضران را در جریان آخرین وضعیت شاخص های مخابراتی استان در سطح کشور قرار داد.

زارع فرماندار تفت نیز در این آئین شرکت مخابرات استان یزد را از شرکت های پیشرو در امر ارائه خدمات به مردم یاد کرد و از تمامی مسئولان و کارکنان عرصه مخابرات استان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است ، طرح های بهره برداری شده مخابرات شهرستان تفت در هفته ی دولت سال 95 شامل جایگزینی سوئیچ توسعه ی ظرفیت پرسرعت خانگی و تاسیس سوئیچ دیتای علی آباد، بهسازی شبکه کابل و فیبرنوری سخوید، افزایش زیرساخت ایستگاه ده بالا، افزایش ظرفیت زیرساخت دره زرشک، جایگزینی سامانه BTSتلفن همراه اسلامیه و جایگزینی سامانه BTSتلفن همراه دهشیر می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا