گروه پیشگامان کویر به نقل از پیشگامان استان یزد

 از گذشته جایگاه بالایی در اقتصاد و تولید ملی داشته و بخش قابل توجهی از نیازهای کشور ایران در این استان که در مرکز کشور ایران قرار گرفته است ، تولید می گردد.

این استان در بخش های اقتصادی ، صنعت و معدن ، بازرگانی وخدماتی و IT از استان های شاخص کشور ایران می باشد. شرکت تعاونی خدماتی پیشگامان کویر یزد در سال 1375 با هدف ایجاد بستری مناسب در صنعت اطلاع رسانی ، IT به صورت تعاونی ثبت گردید.

این شرکت بعنوان اولین شرکت تعاونی در کشور است که در زمینه IT فعالیت نموده و جزء نخستین شرکتهای استانی محسوب می گردد که به تحقق این مهم در کشور اقدام نموده است و توانسته است در مدتی اندک به موقعیت های قابل توجهی دست پیدا کند و در حال حاضر با داشتن بیش از 170 عضو و بیش از 350 پرسنل مشغول به فعالیت می باشد.

 گروه شرکت پیشگامان کویر با حضور کادری مجرب و متخصص و با حضور مجموعه های با سابقه قصد دارد ضمن اشتغال زایی ، استان یزد را به قطب IT در کشور تبدیل نموده و برگ زرینی به سند افتخار این استان بیفزاید.

این مجموعه در حال حاضر با حضور قریب به 5000 سرمایه گذاران داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است و هم اکنون با اخذ مجوزهای Voip ، ISP ، ICP ، PAP ، و دفتر خدماتی برای اولین بار در کشور ، به ارائه کلیه خدمات اینترنتی ، مخابراتی و ... می پردازد.

 واحد ICT روستایی این مجموعه با وجود بیش از 150 دفتر ICT در سطح استان یزد مشغول به ارائه خدمات IT و اطلاع رسانی به روستائیان می باشد.

این شرکت تنها شرکت واسط جهت امور ICT در کل کشور می باشد و تاکنون توانسته است با مدیریت مدیران دلسوز و مجرب خود و با همکاری شرکت مخابرات ایران و شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس خدمات متنوعی را ارائه میدهد.

شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در سال 1387 به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای عرصه IT کشور ، در مناقصه ارتباط بین المللی ایران Terminetion ( Voip ) به همراه 2 شرکت دیگر ایرانی برنده گردید که به موجب آن خطوط Voip کشور را با کد 040 در اختیار گرفته است .

این پروژه بزرگ که هموطنان ما را به سراسر جهان متصل خواهد کرد برای نخستین بار در ایران ، به بخش خصوصی واگذار می گردد.

همچنین پیشگامان بنا بر اخذ مجوز PAP به عنوان یکی از اصلی ترین شرکتهای ارائه دهنده خطوط پرسرعت اینترنت ADSL در کشور مطرح می باشد ودر حال حاضر در بیش از 26 استان در قالب 170 شهر و بیش از 400 مرکز مخابراتی کشور با داشتن نمایندگی به ارائه این سرویس می پردازد که در این میان می توان به تعداد پورتهای منصوبه که بیش از 113000 پورت و بیش از 57000 مشترک ADSL می باشد ، اشاره کرد .

 مجموعه پیشگامان کویر مفتخر است که در طی سالهای 1385 و 1386 بعنوان شرکت تعاونی برتر استان معرفی گردیده است.

افتخارات گروه پیشگامان : ·
تعاونی برتر طی دو سال متمادی ·
 کارآفرین برتر کشور ·
عرضه کننده برتر اینترنتی کشور در سال 87 ( جایزه ایتا ) ·
پیمانکار برتر ICT روستایی در کل کشور سال 88 ·
 برترین عرضه کننده RFID در ایران سال 88 ·
تعاونی ویژه کشوری در چهارمین جشنواره تعاونی های برتر کشور سال 88 ·
... شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد ارائه دهنده كليه خدمات اينترنتي و ارتباطي

 شركت پيشگامان كوير يزد در سال 1375 با هدف ايجاد بستري مناسب در صنعت اطلاع رساني ( IT) و به صورت تعاوني در استان يزد ايجاد گرديد و با عنايت پروردگار متعال توانست در مدتي اندك به موفقيتهاي قابل توجهي دست يابد.

حال با بيان برخي از اين افتخارات آماده خدمات رساني به شما مشتركين عزيز مي باشيم. اخذ مجوزICP به عنوان يكي از اولين مراكز استاني در سطح كشور اين شركت توانسته با تلاش بي وقفه پرسنل كوشا و زحمتكش خود مجوز ICP را از وزارت ارتباطات و فناوري اخذ نمايد در همين راستا اين مجموعه آمادگي خود را جهت واگذاري پهناي باند اختصاصي به متقاضيان اعلام مي دارد،همچنين اين شركت توانسته است با ارائه اشتراكهاي پر سرعت به وسيله سيستم Wireless به كافي نت ها در جهت استفاده با كيفيت مشتركين در سطح شهر گامي مؤثر و مفيد را بردارد.

اخذ مجوز ISP از سال 1381 به عنوان اولين شركت تعاوني ارائه دهنده اشتراكهاي اينترنت در سطح كشور شركت پيشگامان كوير به عنوان اولين ISP ماهواره اي در استان يزد فعاليت خود را از سال 75 آغاز نموده است و همينك با استفاده از معتبر ترين و با كيفيت ترين سبكهاي ماهواره اي و مخابراتي در حال ارائه كارتهاي پر سرعت اينترنت و اشتراكهاي دائم اينترنتي با امكان اتصال توسط خطوط E1 به شما مشتركين گرامي مي باشد.
شرکت پیشگامان امن افزار

این شرکت با فعالیت تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات در سال 1384 تاسیس شد.
این شرکت به صورت خاص بر روی ارائه محصولات امنیتی نظیرفایروال، آنتی ویروس، مشاوره امنیتی در زمینه رفع مشکلات امنیتی شبکه های کامپیوتری و محصولات نرم افزاری ارائه خدمات مرتبط باامنیت اطلاعات و همچنین پیاده سازی استاندارد های امنیتی فعالیت دارد.

هدف شرکت تبدیل شدن به یکی از قطب های فعال در زمینه امنیت اطلاعات و کسب اعتبار و جایگاه لازم و شایسته در سطح کشور می باشد که در حال حاضر این شرکت توانسته با تکیه بر پشتوانه مالی ، توان مدیریتی مدیران ارشد و توان علمی و فنی پرسنل کوشای خود تا حد زیادی به این مهم دست یابد.

 فعالیت ها :
• مشاوره، طراحی و پیاده سازی مراکز داده
 • مشاوره و پیاده سازی راهکار های امنیتی و پیاده سازی فایر وال
 • تست نفوذ پذیری و ارزیابی امنیتی سیستم ها و شبکه های کامپیوتری
 • نصب و راه اندازی سرویس های شبکه ای مبتنی بر انواع سیستم عامل های شبکه
• ارائه خدمات طراحی شبکه های پیشرفتهWAN,LAN,MAN
• ارائه خدمات اجرا و نصب و راه اندازی شبکه های Wireless شرکت پیشگامان امن افزار علاوه بر خدمات فوق دارای محصولاتی به شرح زیر می باشد که توضیحات آنها را در ادامه ملاحظه می فرمایید:
• NSFS (Network Smart Filtering System) • (LSG (Labris Security Gateway
• سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)

یشگامان رسانه کویر
 امروزه با گسترش فناوری اطلاعات و در پی آن فناوری اینترنت، لزوم برخورداری از یک وب سایت برای هر سازمان ضروری می نماید.
 از این رو این شرکت، از سال 1382 با حضور تیمهای حرفه ای در امر خدمات وب اغاز به فعالیت نموده است و هم اکنون توانسته به عنوان یکی از فعالان در این زمینه محسوب گردد.

محصولات : نرم افزار مدیریت محتوای صفحات وب ( CMS ) بدون نیاز به دانش فنی وب سایتی زیبا بسازیم و مدیریت کنیم.

سیستم طراح سایت پیشگامان این امکان را به شما می دهد که بدون داشتن اطلاعات فنی در مورد طراحی و پیاده سازی وب سایت و بدون درگیر شدن در امور پیاده سازی بانک اطلاعاتی و یا بارگذاری فایلها ، در کوتاهترین زمان ممکن به صورت آنلاین تغییرات و خواسته های مد نظرتان را در سایت خود اعمال نمائید.
جزئی ترین بخشهای سایت از لحاظ مطالب ، عکسها ، رنگبندی و طراحی ظاهری قابل تغییر بوده امکان عضو گیری و بخشهای وابسته به آن و ارتباط متقابل سایت با اعضا را به راحتی و به بهترین شکل ممکن برقرار میکند.

پیشگام تمامی عملیات مربوط به ارسال فایلهای مورد نیاز روی اینترنت و تنظیمات مربوط به بانک اطلاعاتی را انجام داده و سایت را به صورت آماده در اختیار شما قرار میدهد .

 نرم افزار مدیریت آموزش مجازی ( LMS ) دانشگاهی بسازیم از صفر و یک سیستم آموزش الکترونیکی پیشگامان یک نرم افزار مدیریت محتوای آموزشی و مبتنی بر وب بوده که بر اساس سازگاری و قابل دسترس بودن برای همگان طراحی شده است.

اساتید می توانند بصورت آنلاین محتوای درس را ایجاد، بسته بندی و توزیع نموده ، بدین گونه کلاس خود را هدایت نمایند. سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین ( E Shop ) خریدی راحت، انتخابی مطمئن، فروشی قدرتمند سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین پیشگامان با هدف پوشش یکپارچه تمام نیازهای تاجران و تولید کنندگان ایرانی جهت حضور کاملا مستقل در دنیای تجارت الکترونیک طراحی گردیده تا شما بدون دغدغه های فنی فقط به تجارت خود بیاندیشید و تمام سود حاصل از تجارتتان را برای خود برداشت نمایید.
ثبت دامنه های اینترنتی
• نمایندگی رسمی و انحصاری دامنه .ir در استان یزد
• ثبت دامنه با پسوند دلخواه .com,.net,.org,.bizو.info نرم افزار تحت وب استادیار پیشگامان ( راهکاری جهت ارتباط بهینه بین استاد و دانشجو) نرم افزار فوق به عنوان رابطی بین استاد و دانشجو طراحی و پیاده سازی شده است تا استاد ضمن معرفی خود در قالب بیوگرافی، تالیفات، مقالات، دانشجویان و...بتواند هرچه بیشتر با دانشجو در تعامل بوده و در زمانهای غیر از حضور در دانشگاه از طریق اینترنت و وب سایت شخصی خود با دانشجو ارتباط داشته باشد. با خرید این نرم افزار یک Host یکساله با MB 20 فضا ودامین مورد نظرتان در اختیار شما قرار می گیرد. امکانات در نظر گرفته شده برای استاد:
 • تعریف دانشجو بصورت تکی وگروهی (از طریق فایل اکسل حاوی اسامی دانشجویان)
• تعریف دروس
• تعریف امتحانات بصورت نا محدود (میان ترم،پایان ترم) • تعریف تمرین با در نظر گرفتن مدت زمان پاسخگویی
• ثبت نمرات امکانات دانشجو:
 • ورود به پنل مخصوص و مشاهده نمرات
 • دریافت تمرینات ایجاد شده توسط استاد
• پاسخ به تمرینات در زمان مشخص شده
• اعتراض به نمرات
 • تبادل اطلاعات با استاد (طرح سوال از طرف دانشجو و جوابگویی استاد به صورت خصوصی وعمومی)
دیگر امکانات سایت:
 • اخبار سایت • خبر نامه
• گفتگوی آنلاین
• دو زبانه (فارسی و انگلیسی)
 • تعریف کاربران با سطح دسترسی مختلف
 • معرفی استاد در بخش های: فعالیت ها، تحقیقات،دانشجویان برتر،مقالات و ... شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات این شرکت از سال 1385 با سرمایه گذاری تعاونی و عرضه فروش سهام بصورت فراگیر اقدام به تأسیس کارخانه کرده است.
كارخانه عصر ارتباطات در يك اقدام نوين نسبت به توليد و مونتاژ برخي از قطعات RFID و همچنين مودمهاي ADSL,VOIP اقدام نمود.
اين شركت توانست قراردادهاي همكاري با چند شركت خارجي جهت تامين قطعات اوليه و پشتيباني فني توليد را فراهم سازد.
پشتيباني فني كامل محصولات توليدي اين شركت توسط نيروهاي متخصص فنی در كمترين زمان ممكن صورت مي پذيرد.
شرکت پیشگامان عصر ارتباطات ، نماینده انحصاری شرکت IDtronic آلمان کلیه محصولات RFID خود را تحت لیسانس این شرکت وارد و مونتاژ کرده و با بکارگیری کادر متخصص و استفاده از توانمندیهای شرکای تجاری خود آماده ارائه سیستم جامع RFID شامل سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز می باشد.
 در ضمن کلیه محصولات این شرکت داری ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد. محصولات شرکت:
 RFID GPSخودرویی سیستم نگهبانی و بازرسی رهیاب مگا فورس سیستم مانیتورینگ دما

تلفن اینترنتیVOIP
 یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا