حسب دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تخلفات در این وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذیصلاح قوه قضاییه تا حصول نتیجه با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند

دستور ویژه حسینی در مورد اختلاس صورت گرفته در مجموعه وزارت ارشاد

مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:حسب دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تخلفات در این وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذیصلاح قوه قضاییه تا حصول نتیجه با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد.

مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری در رسانه های کشور طی روزهای اخیر در خصوص تخلفات صورت گرفته در مجموعه این وزارتخانه، توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دراین توضیحات که روز چهارشنبه در سایت خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافته، آمده است:همانگونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه های اخیر خود بارها اعلام کرده اند، برخورد با تخلفات در این وزارتخانه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در صورت وجود شائبه هایی درخصوص وقوع تخلف در این وزارتخانه، این امر با جدیت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

خاطر نشان می شود، حسب دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تخلفات در این وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذیصلاح قوه قضاییه تا حصول نتیجه با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد.

همچنین تاکید می شود اخبار منتشره در برخی رسانه ها و سایت های خبری مبنی بر پرداخت غیر قانونی مبلغ سه میلیارد تومان کمک بلاعوض به یک خانم منشی شاغل در سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، صحت نداشته و تکذیب می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا