کسانی که مدعی هستند و با اطمینان تاکید دارند که رهبر انقلاب مخالف این طرح است در پشت تریبون مجلس حاضر شوند و بگویند که به طور مستقیم از شخص حضرت آقا شنیده اند و یا دستور دریافت کرده اند که نباید طرح سوال اجرایی شود تا مجلس اطاعت کند در غیر این صورت به اظهارات رییس مجلس احترام بگذارند

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند

نماینده شیروان: کسانی که مدعی هستند رهبری مخالف سوال از رئیس جمهور هستند صراحتاً‌ بگویند که به طور مستقیم از رهبری شنیده‌اند

کسانی که مدعی هستند و با اطمینان تاکید دارند که رهبر انقلاب مخالف این طرح است در پشت تریبون مجلس حاضر شوند و بگویند که به طور مستقیم از شخص حضرت آقا شنیده اند و یا دستور دریافت کرده اند که نباید طرح سوال اجرایی شود تا مجلس اطاعت کند در غیر این صورت به اظهارات رییس مجلس احترام بگذارند.

سایت فراکسیون اکثریت مجلس نوشت: عبدالرضا عزیزی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از رییس جمهور در زمان قرائت در مجلس به تعداد حد نصاب امضا داشت و شایعه قرائت سوال از طرف هیئت رییسه بدون داشتن تعداد کافی امضای کذب محض است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی منتخب کل نمایندگان است و باید به آن اعتماد کرد و توهین به هیئت رییسه توهین به تمام مجلس است.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات جریان هایی در مجلس مبنی بر این که نظر رهبری مخالف با طرح سوال در شرایط حاضر است گفت: برخی از آقایان مرتب مطرح می کنند که رهبر انقلاب مخالف با این طرح سوال است.

 

وی ادامه داد: به نظر می رسد برداشت های شخصی این جریان به عنوان نظر رهبری مطرح شده است و هر چه به آنان تذکر داده می شود که برداشت خود را نظر رهبر اعلام نکنید بی توجه هستند.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات ریاست مجلس در روز قرائت سوال افزود:رییس مجلس پشت تریبون جلسه علنی اعلام کرد که هیچ دستور کتبی از دفتر رهبری نرسیده است که نباید طرح سوال اجرایی شود و این افراد با این ادعاها تهکمت دروغ گویی به رییس مجلس می زنند که منتخب همه نمایندگان ملت است.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: کسانی که مدعی هستند و با اطمینان تاکید دارند که رهبر انقلاب مخالف این طرح است در پشت تریبون مجلس حاضر شوند و بگویند که به طور مستقیم از شخص حضرت آقا شنیده اند و یا دستور دریافت کرده اند که نباید طرح سوال اجرایی شود تا مجلس اطاعت کند در غیر این صورت به اظهارات رییس مجلس احترام بگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا