پدر داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) روز گذشته بر اثر سرطان فوت کرد و پس از آن عکس یادگاری عمو پورنگ و پدرش، به عنوان عکس یادگاری با جنازه در سایت‌های خبری می‌چرخد.

روز گذشته پدر داریوش فرضیایی در سن 85 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پس از آن فرضیایی با انتشار عکسی در کنار پدرش در اینستاگرام نوشت: «پدر عزیزم تولدت مبارک؛ خوش بحالت که زنده شدی و ما همچنان مرده در این دنیای بی‌ارزش غوطه‌وریم... شادی روح همه رفتگان صلوات»

ساعاتی پس از انتشار این عکس، سایت‌های مختلف آن را با تیترهایی نظیر «تصویر 18+: عکس یادگاری عمو پورنگ با جنازه پدرش!!» منتشر کرده و برخی از آنها هم شرح و تفسیرهایی مبنی بر زشت بودن این کار مجری محبوب برنامه‌های کودکان ارائه کردند. برخی هم عنوان کردند که عموپورنگ به واسطه تاثیر بسیاری که بر ذهن کودکان دارد نباید این کار را انجام می‌داد. 


این اظهارنظرها درحالی عنوان می‌شود که حقیقت ماجرا چیز دیگری است. این عکس یادگاری متعلق به روزهای آخر حیات و زمانی است که پدر داریوش فرضیایی به علت دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بسیار فرتوت شده است.

مراسم ختم زنده یاد فرضیایی روز دوشنبه 2 تیرماه ساعت 17:30 الی 19 در مسجد بلال واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از پارک وی، جنب صداوسیما برگزار می‌شود.

بیوگرافی داریوش فرضیایی، عمو پورنگ + عکس

بیوگرافی داریوش فرضیایی، عمو پورنگ + عکس

داریوش فرضیایی همان عمو پورنگ محبوب بچه هاست که سالهاست اجرای برنامه کودک را بر عهده دارد. او متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است و کارشناسی گرافیک دارد.
بازدید : 20615 نفر

نام : داریوش
نام خانوادگی : فرضیایی
تاریخ تولد : 1352/5/1
محل تولد : تهران
تحصیلات : کارشناسی گرافیک
تاهل : مجرد


زندگی شخصی:

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

 کودکی عمو پورنگ

 مادرش سيده‌ فاطمه‌ گيلانپور متولد ‌1315 در گیلان و پدرش آذری است.

عمو پورنگ در حال بوسیدن دست مادرش

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.



داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

داریوش فرضیایی، محمدرضا گلزار، الهام حمیدی و نیوشاضیغمی در خانه خدا

دنیای کار:

از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری چون "بوستان دوستان پورنگ" و "هزار و شصت و شونزده" و "کتابخانه عمو پورنگ" همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

سلطان و عمو پورنگ و پهلون پنبه

 

برنامه های تلویزیونی
    ما و شما                     ۱۳۷۴
    تورنگ و پورنگ               ۱۳۷۸
    کودک و نوجوان             ۱۳۸۱
    ویژه ماه رمضان             ۱۳۸۱
    شبکه بی طرف             ۱۳۸۳
    یکی و تکی                  ۱۳۸۴
    باز باران با طراوت           ۱۳۸۵
    شبکه عمو پورنگ           ۱۳۸۷
    مدرسه عمو پورنگ         ۱۳۸۸
    بوستان دوستان پورنگ   ۱۳۸۹
    هزار و شصت و شونزده  ۱۳۹۱
    کتابخانه عمو پورنگ       ۱۳۹۲


 
 
 
 


سایت خبری یزد فردا




> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا