یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴/جت اسکی جدید منصوری با نام BLACK MARLIN (ویدیو)

طراحی این مدل منصوری به مانند مدل های قبلی این کمپانی کاملا با فیبر کربن انجام شده و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد.

وزن  جت اسکی منصوری نسبت به مدل های مشابه خود ۱۰ کیلو گرم کمتر و موتور این مدل توان تولید ۵۵۰ اسب بخار را دارد . در طراحی این مدل از نوع جدید چرم مصنوعی مقاوم در برابر آب استفاده شده است تا BLACK MARLIN منصوری از هر لحاظ یک ورژن عالی از یک جت اسکی را به نمایش گذاشته باشد .

جت اسکی منصوری

جت اسکی منصوری

جت اسکی منصوری

جت اسکی منصوری

برای دسترسی به منبع اصلی این مطلب بر روی کلمه  منصوری کلیک کنید

 

 

منبع :خودروبلاگ

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

 


 

 
 

 

خودروسازان درنقش بانک

 

رکود بازار خودرو این روزها کار را به جایی رسانده که خودروسازان روش‌های جدید و بعضا عجیبی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته و به تازگی نیز لباس بانک‌ها را به تن کرده‌اند.

خودروسازان درنقش بانک

در تازه‌ترین روشی که غول‌های جاده مخصوص برای فروش محصولات‌شان رو کرده‌اند، نرخ سود 28 درصدی برای پیش پرداخت مشتریان در نظر گرفته شده؛ یعنی بیش از آنچه سیستم بانکی به مشتریانش سود می‌دهد. جدای از اینکه طرح جدید خودروسازان نکات نسبتا جذابی داشته و شاید بتواند بخشی از مشتریان را جذب کند، کارشناسان معتقدند، ارائه سود 28 درصدی از جهاتی قابل‌قبول نبوده و نوعی بانکداری توسط خودروسازان به حساب می‌آید. به اعتقاد کارشناسان، طرح جدید شرکت‌های خودروساز داخلی، این پرسش را به‌وجود آورده که وقتی خودروسازها پی در پی از مشکلات مالی صحبت به میان می‌آورند، چطور می‌خواهند چنین سود کلانی را به مشتریان خود بدهند؟ کارشناسان بر این باورند که خودروسازان با در نظر گرفتن سود 28 درصدی، عملا لباس بانک‌ها را به تن کرده‌اند، آن هم در شرایطی که سیستم بانکی رسما حداکثر تا 20درصد سود به مشتریانش می‌دهد. هرچند خودروسازان می‌خواهند با جذاب کردن شرایط فروش، مشتریان را جذب کنند، اما بیم آن می‌رود که مواردی مانند سود 28 درصدی، بار مالی سنگینی را روی دوش آنها بگذارد و وضع مالی‌شان را بدتر از قبل کند. البته قطعا در صورت استقبال مشتریان از شرایط جدید فروش، نقدینگی به خزانه شرکت‌های خودروساز سرازیر خواهد شد، اما با این وجود باز هم نمی‌تواند سنگینی بار مالی ناشی از سود مشارکت 28 درصدی را نادیده گرفت. در این شرایط باید از خودروسازان پرسید که بهتر نبود به جای در نظر گرفتن سودهای کلان، فکری به حال کاهش قیمت محصولات خود می‌کردند؟

 

منبع :دنیای اقتصاد

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا