یزدفردا:تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴-فروش ویژه عید تا عید کامیونت های JAC آغاز شد

آرین دیزل از آغاز فروش ویژه نقدی و اقساطی کامیونت های جک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.
فروش ویژه عید تا عید کامیونت های JAC آغاز شد

به گزارش اخبار خودرو ،شرایط طرح عید تا عید آرین دیزل به شرح زیر می باشد:

1394070512084217310679410

 


 

 

 

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴-وزیر صنعت:خودروساز دولتی نداریم؛خودروی بی‌کیفیت پلاک نمی‌شود

 
خودروساز دولتی نداریم؛خودروی بی‌کیفیت پلاک نمی‌شود

به گزارش   تسنیم ،محمد رضا نعمت زاده با اشاره به نشستی که با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در گروه صنعتی ایران خودرو انجام شد تصریح کرد: در این نشست برنامه های مطرح شد که نوید بخش چشم انداز مناسب در صنعت خودرو در ماههای آینده خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ شرایطی که در کل اقتصاد وجامعه به وجود آمده است بهبود یافته و صنعت خودرو سازی نیز با اشتیاق بیشتر هم در بخش تولید و هم خدمت رسانی بتواند به پیش رود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با ضرورت توسعه صنعت خودرو و پیش بینی ظرفیت تولید ۳ میلیون دستگاه خودرو در سال در افق ۱۴۰۴ افزود: این رقم هم اکنون بیش از ۱.۶ میلیون دستگاه است که برای این میزان ، تامین قطعات و مجموعه های خودروسازی مد نظر قرار دارد.
نعمت زاده در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت افزایش تولید تصریح کرد: در این ارتباط با شرکتهای معتبر خارجی مذاکراتی صورت گرفته است و هم اکنون در حال رایزنی ها دراین باره هستیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ یک از شرکتهای خودروسازی به صورت دولتی نیستند یادآور شد: علاوه بر دو خودروساز بزرگ کشور سایر شرکتهای خودروسازی نیز به صورت خصوصی اند و به اجرای برنامه های خود می پردازند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت پذیری در کل صنعت و از جمله بخش خودرو افزود: با ایجاد رقابت سالم علاوه بر ارتقاء کیفیت می توان به بهبود قیمتها نیز دست یافت و به دنبال آن توانمندی لازم را برای افزایش صادرات ایجاد کرد.
به گفته نعمت زاده ؛ مقرر شده است همکاری با خودروسازهای بزرگ خارجی با حداقل ۳۰ درصد صادرات انجام پذیرد.
وی همچنین با اطمینان خاطر از رعایت کردن تمامی استانداردهای تولید خودرو در کشور افزود: در صورتی که خودرویی از استاندارد و درجه ایمنی کافی برخوردار نباشد اصلاً شماره گذاری نخواهد شد.
نعمت زاده همچنین گفت: در صورتی که سوخت مورد نیاز خودروها تامین شود پیش بینی سرمایه گذاریهای جدید برای تولید خودروها با استاندارد یورو۴ تا یورو ۶ نیز وجود دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه چنانچه نقصی در خودروهای تولیدی وجود داشته باشد مردم می توانند آن را با واحد رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کنند افزود: ما تلاش می کنیم تا با کمک و حمایت مردم در جهت تولید محصولات با کیفیت داخلی بیش از پیش گام برداریم.
نعمت زاده همچنین از مسئولان مرتبط خواست تا زمینه بازدید مردم و صاحبنظران را از واحدهای قطعه سازی و خودروسازی فراهم کنند تا از نزدیک شاهد توانمندیها و چگونگی تولید محصولات قرار گیرند ضمن اینکه صاحبنظران و منتقدان نیز بتوانند مسائل ، مشکلات و نقطه نظرات خود را برای هرچه پربارتر شدن تولیدات ارائه کنند.

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا