مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

 علی غیاثی ندوشن طی نشستی با خبرنگاران افزود:با رایزنی و هماهنگی انجمن هنرهای نمایشی یزد و مرکز هنرهای نمایشی، داوران بخش مسابقه ی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد، مشخص شدند.

وی گفت:کورش نریمانی و آرش دادگر از تهران به همراه حسین صفی از همدان داوری نمایش های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره بیست و پنجم را بعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد که بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد صبح روز سه شنبه ۶ مهر ماه ۹۵ آغاز و شامگاه پنج شنبه ۸ مهرماه به پایان خواهد رسید.

غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه از 15 اثر ارسالی 5 مورد پذیرش جشنواره قرار گرفت تصریح کرد:دربخش جنبی یک اثر از بهزیستی ،یک نمایش خیابانی و یک اثر نمایشنامه خوانی اجار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت:در این دوره از جشنواره نمایش های "دگا"، "خنکای ختم خاطره"، "جی"، "قورمه سبزی" و "خاموشی دریا"، در بخش مسابقه حضور دارند.

وی مراسم اختتامیه این جشنواره را روز پنجشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام کردو گفت:در این مراسم برترین های این دوره در هربخش معرفی و تقدیر می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین یک نمایش بعنوان اثر برتر برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر به مرکز هنرهای نمایشی معرفی می شود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا