در آستانه هفته نیروی انتظامی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آیینی همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته ناجا، با حضور فرماندار بافق، فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ، از خانواده های پرسنل و بازنشستگان این نهاد تجلیل به عمل آمد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک اعیاد گذشته،اظهار داشت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس یاد آور رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام است و پیروزی مردم میهن اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی ناشی از همدلی و همزبانی است که بین آحاد ملت ایران شکل گرفت.

سید مهدی طلائی مقدم، در ادامه از حسن سلیقه برگزارکنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی بافق تاکنون سابقه درخشانی در بحث تامین امنیت شهرستان داشته است که عمل کردن نیروها به وظایف محوله خویش رکن اساسی این مهم است.

وی تصریح کرد: پایه اساسی عملکرد مناسب نیروها گرم بودن کانون زندگانی این افراد هست که برگزاری این مراسم گامی در جهت افزایش انس و مودت بین خانواده هاست.

طلائی مقدم خاطرنشان کرد:همراهی و دلگرمی خانواده پرسنل که در مشاغل حساس فعالیت دارند به ویژه پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی باعث می شود این افراد عملکرد بهتر و مطلوب تر از خود نشان داده و در نهایت نیز امنیت و آرامش بیشتری در جامعه وجود داشته باشد.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان با قدردانی از خانواده نیروهای انتظامی به خاطر تحمل سختی و مشقت های فراوان، گفت: اگر چه جنگ خارجی و دفاع مقدس به پایان رسیده است اما جنگ در عرصه امنیت داخلی به اتمام نرسیده است.

گفتنی است سخنرانی فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بافق ، نمایش تئاترگروه رسالت  ، سرود و مسابقه حضوری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا