دیدار تیم های اینتر و بولونیا با نتیجه مساوی 1-1 خاتمه یافت تا بولونیا در سن سیرو به روند بردهای متوالی اینتر پایان دهد.
 
، اینتر پس از سه برد متوالی به خصوص پیروزی بر یوونتوس، با روحیه ای عالی به مصاف بولونیا آمده بود. بولونیایی که شروعی خوب در این فصل داشته و از 5 بازی قبلی خود 9 امتیاز اندوخته بود. پیش بینی بسیاری از این بازی، برد راحت اینتر بود اما این بولونیا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و به گل اول نیز دست یافت.
 
 در ده دقیقه اول به وضوح مشخص بود که اینتر در تحمیل خود بر بولونیا به مانع برخورد کرده است. 14 دقیقه از بازی گذشته بود که سمیر تایدر، وردی را در میان چند مدافع اینتر صاحب توپ کرد و او نیز پس از فریب آنها با پای چپ توپ را به ماتیا دسترو رساند که بدون مزاحم، درون محوطه جریمه منتظر توپ بود. دسترو در مصاف تک به تک با هندانوویچ موفق عمل کرد تا بولونیا در سن سیرو پیش بیفتد.
 
اینتر پس از این گل بر حملات خود افزود و دقیقه 22 توسط پریشیچ تا آستانه گل تساوی نیز پیش رفت اما شوت او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.
 
 تلاش اینتری ها سرانجام دقیقه 37 نتیجه داد و روی پاس بلند کاندروا، پریشیچ در سمت چپ محوطه جریمه بولونیا با ضربه سرضرب و سهمگین خود، توپ را به قعر دروازه رساند تا همه چیز به تساوی کشیده شود. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.
 
 نیمه دوم با برتری اینتر آغاز شد اما دقیقه 54 اولین موقعیت جدی را روی دروازه های دو تیم شاهد بودیم. ضربه سانتون پس از برخورد به توریسیدیس تغییر مسیر داد و دروازه بان بولونیا به زحمت توپ را برگشت داد در ادامه ایکاردی به توپ رسید اما کمک داور آفساید او را اعلام کرد.
 
 
دقیقه 71 اینتر تا آستانه گلزنی پیش رفت. این بار هم پریشیچ در متن حرکت بود و طی یک همکاری خوب با میانگ، سانتر این بازیکن را با ضربه سر نزدیک بود به گل دوم اینتر تبدیل کند اما توپ با اختلاف اندکی به اوت رفت.
 
در اوج حملات اینتر، بولونیا دقیقه 88 توسط ژمائیلی می توانست به گل برسد اما هندانوویچ با مهار ضربه او اجازه ثبت گل دوم میهمان را ندارد در نهایت تلاش دو تیم در 5 دقیقه وقت اضافه نیز ثمری نداشت تا اینتر پس از سه برد متوالی، در خانه توسط بولونیا متوقف شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا