دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان کلیاتی از برنامه انتخاباتی این حزب برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: اصولگرایان هیچ راهی جز ائتلاف در انتخابات پیش رو ندارند.
 
 محمدنبی حبیبی در گردهمایی اعضای حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: همه ما به انقلاب بدهکاریم اما شهدا با رشادت و شهادت خود در راه انقلاب، دین خود را به انقلاب ادا نموده‌اند.
 
حبیبی در ادامه با اشاره به تصمیمات شورای مرکزی حزب مؤتلفه برای انتخابات سال آینده، عنوان کرد: ما ائتلاف اصولگرایان را در سایه سازمان روحانیت کارساز می‌دانیم، چرا که روحانیت دارای خصیصه‌ای است که بنابر طبیعت دین و انقلاب ما پیشکسوتی آنها در امور مهم انقلاب یک ضرورت قطعی است.
 
وی با بیان اینکه اصولگرایی که روحانیت را قبول نداشته باشد اصولگرا نیست، تاکید کرد: ما اصولگرای منهای روحانیت را اصولگرایی منهای اصولگرایی می‌دانیم.
 
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه بسیاری از تفرقه‌ها بعد از انقلاب، تصور ادامه اسلام و انقلاب بدون حضور روحانیت از سوی برخی گروه‌ها بوده است، تاکید کرد: اسلام بدون روحانیت، اسلام سازمان منافقین و فرقه منحرف فرقان است.
 
او تصریح کرد: منظور ما از روحانیت، روحانیتی است که در زمان حضور حضرت امام (ره) در کنار ایشان و در زمان حاضر پیرو مقام معظم رهبری هستند، چرا که صرف پوشیدن لباس روحانیت کافی نیست.
 
حبیبی تاکید داد: روحانیون پیرو رهبر معظم انقلاب می‌توانند برای ائتلاف اصولگرایان موثر باشند.
 
حبیبی ضمن تاکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آتی، اعلام کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات سال 96 خواهان معرفی نامزد حزبی خود برای انتخابات ریاست جمهوری است.
 
او با تذکر این موضوع که معرفی نامزد از سوی حزب مؤتلفه در تعارض با تاکید بر وحدت اصولگرایان نیست، اظهار کرد: ما نامزد مورد نظر خود را به جمع اصولگرایان معرفی خواهیم کرد و اگر اجماع جمیع اصولگرایان بر فرد دیگری غیر از نامزد ما باشد، ما نیز تبعیت کرده و از نامزد واحد اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما در انتخابات سال 88 و سال 92 نیز به اعضای حزب تاکید کردیم که آنچه را که جمع اصولگرایان تصمیم گرفته‌اند در اولویت قرار دهند، حتی اگر کاندیدای موردنظر ما نباشد. به طوریکه در سال 92 کاندیدای مورد نظر حزب موتلفه آقای آل‌اسحاق بود اما چون در جمع اصولگرایان تصمیم بر معرفی نامزد دیگری گرفته شد، ایشان بلافاصله انصراف داد.
 
در ادامه این مراسم محسن رفیق دوست با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، اولین جنگ بزرگی بود که در آن یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت.
 
او با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی ما از 11 ملیت و 34 کشور اسیر و غنائم جنگی گرفتیم، اظهار داشت: نتیجه این جنگ نابرابرانه تقویت قدرت بازدارندگی و همچنین قدرت فائقه‌ی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر است.
 
وزیر سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی، همچنین با اشاره به تلاش آمریکا و غرب برای ایجاد اختلال در روند پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در حالی که دو بلوک شرق و غرب در دنیا در مقابل هم ایستاده بودند، اما در مساله مخالفت با انقلاب اسلامی و جنگ علیه ایران و تجهیز عراق، با هم متحد بودند.
 
رفیق دوست همچنین با بیان محسنات نیروی هوایی و زمینی در جنگ‌ها عنوان کرد: در میدان نبرد آن نیرویی که جنگ را تمام می‌کند و به پیروزی می‌رساند نیروی زمینی است که خوشبختانه در این زمینه در حال حاضر تعداد رزمندگان کامل‌السلاح نیروی زمینی کشورمان قریب به پنج برابر بیشتر از نیروی زمینی آمریکا است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا