اخبار توصیه به احمدی نژاد برای عدم ورود به انتخابات صحت ندارد/ امیری فر سخنگوی احمدی نژاد نیست / شان رهبری اجل از ورود به این مباحث است / احمدی نژاد هنوز شخصا هیچ تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته است

اخبار توصیه به احمدی نژاد برای عدم ورود به انتخابات صحت ندارد/ امیری فر سخنگوی احمدی نژاد نیست / شان رهبری اجل از ورود به این مباحث است / احمدی نژاد هنوز شخصا هیچ تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته است

 به گزاری یزد فردا ، جمهوریت نوشت: 

می گویند که گفته اند نیاید. که با آمدنش مخالفت شده است. خبرگزاری فارس در یادداشتی که به قلم مهدی فضائلی مدیرعامل پیشین خود منتشر کرده است، صراحتاْ از دیداری خبر داده است که نتیجه‌اش ختم گمانه‌زنی‌ها برای ریاست دوباره احمدی‌نژاد بر دولت است؛ موضوعی که چندی پیش از سوی عباس امیری‌فر از یاران احمدی‌نژاد هم نقل شده بود.

امیری فر در شبکه اجتماعی و کانال تلگرامی خود اعلام کرده بود : طبق خبر موثقی که دارم کلا نامزد شدن احمدی نژاد منتفی است و طبق نظر ارشادی یکی از مقامات عالیرتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، سفر استانی هم بصلاح نمی باشد و طبق خبر موثق و دقیقی که دارم سفر استانی گرگان هم آخرین سفر استانی بوده و بنابر اخبار غیررسمی 10 نفر از اعضای محترم شورای نگهبان در جلسه غیررسمی که داشته اند نظرشان رد صلاحیت بوده است و فقط دو نفر موافق ایشان بوده اند.

سید جواد ابطحی، نماینده مجلس و از افرادی که همواره مدافع احمدی نژاد بوده است اما چیز دیگری می گوید. وی که اخیرا در گفت و گویی با جمهوریت تاکید کرده بود که منعی برای حضور احمدی نژاد در عرصه انتخابات آتی نیست و اصولگرایان با اینکه از ابتدا رویکرد کینه ورزانه با احمدی نژاد داشتند ،باز هم دست به دامن او می شوند ، حالا اظهارات امیری فر را غیرواقعی می خواند.


سید جواد ابطحی در این خصوص به جمهوریت می گوید: این اظهارات سندیت ندارد و پیش از این هم آقای امیری فر اظهاراتی را مطرح می کردند که مشکلاتی را ایجاد می کرد.


این نماینده مجلس تصریح کرد: حضرت آقا هم با کسی تعارف دارد و مسائل را شفاف مطرح می کند و از اساس مقام معظم رهبری در این مسائل به این شیوه ورود نمی کنند. شان ایشان اجل از این دست از اظهارات است.


وی ادامه داد: سیاست گذاری و تدبیر ایشان این است که هرگز به این شکل به این مسائل ورود نمی کنند و همواره می گویند موارد و مسائل باید از کانال قانونی طی شود. ایشان بارها تاکید کرده اند که یک رای دارند و حتی خانواده شان از این رای باخبر نمی شوند.


ابطحی طرح این مسائل را فضا سازی خواند و گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم و در گفت و گو با ما مطرح می کنند هنوز خود آقای احمدی نژاد تصمیم جدی برای ورود به عرصه انتخابات ندارند و تازه فارغ از این ماجراها هواداران باید آقای احمدی نژاد را راضی کنند که به میدان بیاید.


وی خاطر نشان می کنید: امیری فر سخنگوی احمدی نژاد نیست، حالا مثلا اگر در این بین ثمره هاشمی حرف می زد شاید قابل بررسی بود اما آقای امیری فر نه !

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا