بخشدار مرکزی تفت در آیین بازگشایی مدارس که در محل مدرسه ام کلثوم نصرآباد تفت برگزار شد با تشریح اهمیت سرشماری برای دستیابی به آمار و اطلاعات صحیح، مشارکت مردم در سرشماری به روش اینترنتی را در کاهش چشمگیر هزینه های اجرای این طرح ملی مهم ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "علی احمدیان" در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و دست اندرکاران امر آموزش و پرورش به همزمانی این موضوع با آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و معلمین عزیز می توانند سفیران تاثیرگذاری برای مشارکت آحاد مردم در این طرح ملی باشند.

بخشدار مرکزی تفت با بیان این که مشارکت مردم در سرشماری به روش اینترنتی به کاهش چشمگیر هزینه های اجرای این طرح ملی منجر می‌شود گفت: دانش آموزان باید والدین خود از مزایای مهم مشارکت اینترنتی در تکمیل فرم های سرشماری آگاه سازند و از این طریق نقش موثر خود را در موفقیت سرشماری سال 1395 ایفا نمایند.

وی ادامه داد: کسانی که تمایل به شرکت اینترنتی در سرشماری هستند، می‌توانند تا تاریخ ۲۴ مهر به سایت سرشماری الکترونیکی www.sarshomari۹۵.ir  مراجعه و داوطلبانه در ارایه اطلاعات لازم سرشماری سال ۱۳۹۵ همکاری کنند.

بخشدار مرکزی تفت تاکید کرد: در پایان پروسه ثبت نام الکترونیکی به این افراد کد ۱۲ رقمی ارایه می‌شود که باید آن را نگهداری کرده و با مراجعه مامور سرشمار به وی ارایه کنند.

احمدیان با بیان این که ده مامور سرشماری پس از پایان مهلت سرشماری اینترنتی از 25 مهر تا 25 آبان کار سرشماری در روستاهای شهرستان را پیگیری خواهند کرد بر مشارکت فعالانه همه دهیاران، شوراهای اسلامی، خانه های بهداشت و مراکز آموزشی در این طرح تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا