فرماندار بافق از اجرایی شدن تمام 16 صورتجلسه 93/6/9 در دیدار با قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خبر داد/ از نتایج دیدار با قائم مقام وزیر راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در سفر به تهران به اتفاق نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر ، مديرعامل و هيأت مديره صندوق بازنشستگان فولاد با قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي دیدار و در خصوص اجرایي شدن کل نامه ١٦بندي وزیر و صورتجلسه 93/6/9 گفتگو کردند.

سیدمهدی طلائی مقدم ضمن ابراز رضایت و ارزیابی مطلوب از این دیدار گفت:در این دیدار موضوعاتی از قبیل  به سرانجام رسیدن طرح های جوار معدني و تأمین خوراك کارخانجات جوار معدنی و فولادی ،ارائه راهكار در زمينه اختصاص١٥درصد سهم شهرستان بافق ، تدوام و اتمام کارخانه گندله سازی 5 میلیون تنی سه چاهون مطرح شد که فیروز آبادی ، قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قول مساعدت برای سرانجام رسیدن این طرح ها و برنامه ها را داد.

وی از کسب مجوز فعالیت کارخانه احیای مستقیم فولاد 1/5 میلیون تنی بافق خبر داد و تصریح کرد: 15 درصد مبلغ نقدی این طرح توسط صندوق وسرمايه گذار بخش خصوصي انجام خواهدشد و مابقی از طريق صندوق توسعه ملي نیز با كمك نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، پيگيري خواهدشود.

فرماندار بافق با اشاره به مصوب شدن کمک ١٥درصدی از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به شهرستان  در این دیدار ، خاطر نشان کرد: جلسه مشتركی با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، سازمان خصوصي سازي، فرماندار بافق، صندوق بازنشستگي و شورای شهر بافق برگزار و تصميم گيری خواهد شد.

طلائی مقدم در پایان ضمن تشکر و همراهی نماینده مردم بافق در مجلس ، اعضای شورای شهر و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، رمز موفقیت و کسب نتایج مهم و مطلوب برای توسعه شهرستان در زمینه های مختلف را مدیون همدلی و همراهی مسئولان و مردم دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا