رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه دوره تخصصی تعذیه اضطراری توسط جمعیت هلال احمر شهرستان تفت برگزار شده است، گفت: در این دوره 32 برادر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمکر استان یزد /  جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار کرد: دوره تخصصی تغذیه ، آب و بهداشت در زمان اضطرار به مدت سه روز و با حضور 32 نفر از امدادگران و نجاتگران واجد شرایط برگزار گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت به سرفصل‌های این دوره تخصصی اشاره کرد و افزود: اصول تغذیه در سوانح، آشنائی با انواع جیره غذائی، آب سالم و نحوه تامین آن، نگهداری بهداشتی مواد غذائی و شرح وظایف امدادگر بهداشت و تغذیه از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بوده است.

کهدویی تصریح کرد: برگزاری این دوره آموزشی به منظور ارتقاء آمادگی روز‌افزون امدادگران و با هدف تربیت امدادگرانی ماهر و کارآزموده که قادر باشند اقدامات لازم و ضروری را برای تامین بهداشت آب و تغذیه در زمان اضطرار و بحران به درستی انجام دهند برگزار شد.

وی حضور امدادگران و نجاتگران را در تمامی صحنه ها ضروری دانست و بیان کرد : در پایان دوره مذکور آزمون دوره برگزار و به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شدند گواهینامه اعطا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا