یزدفردا :این روزها بازار شایعات در فضای مجازی و همچنین در جامعه بسیار داغ است و در تازه ترین شایعه اعلام شده که فردا صبح جمعه قاتلین زرگر یزدی در یزد به دار مجازات آویخته می شوند . یزدفردا براساس رسالت خبری خود دقایقی قبل در گفتگو با سرهنگ مزیدی معاون امور اجتماعی ناجا در مورد صحت و سقم خبر فوق سئوال کرد

یزدفردا :این روزها بازار شایعات در فضای مجازی و همچنین در جامعه بسیار داغ است و در تازه ترین شایعه اعلام شده که فردا صبح جمعه قاتلین زرگر یزدی در یزد به دار مجازات آویخته می شوند .

یزدفردا براساس رسالت خبری خود دقایقی قبل در گفتگو با سرهنگ مزیدی معاون امور اجتماعی ناجا در مورد صحت و سقم خبر فوق سئوال کرد  

سرهنگ مزیدی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار یزدفردا گفت:اعدام قاتلین زرگر یزدی در صبح جمعه (امروز) را کذب محض دانست.

سرهنگ مزیذی در ادامه افزود :پرونده قاتلین زرگر یزدی تحویل مراجع قضایی شده است و قطعا پس از برگزاری دادگاه و اعلام حکم توسط مراجع قضایی اطلاع رسانی خواهد شد .

یزدفردا برای ختم این شایعه توجه مخاطبان را به سخنان رئیس کل دادگستری استان یزد که در نشست رسانه ای چند روز  قبل جلب می کند :

حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد طی نشست رسانه ای خبر داد:دادگاه قاتلین زرگر یزدی علنی برگزار می شود.

شایعه پراکنها بدون توجه به اخبار اقدام به پخش شایعاتی می کنند که کافی است این شایعات را با واقعیت تطبیق داد و تا دادگاه پرونده قاتلین را رسیدگی نکرده و حکمی برای این افراد صادر نشده است چگونه قرار است که صبح امروز قاتلین را اعدام کنند .

ضمن دعوت مردم عزیز دارالعباده به آرامش  خواستار عدم توجه به شایعات را داریم و امید واریم با استفاده از خبرهای منتشره در پایگاههای خبری مرجع استان اجازه پخش اینگونه شایعات را ندهند تا در فضایی منطقی اجازه دهیم تا دستگاه قضایی به پرونده این قاتلین به صورت کامل رسیدگی کرده و انشالله با حکمی عادلانه این فاتلین را به سزای اعمال جنایتکارانه اشان برساند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا