معاون وزير جهاد كشاورزي در ديدار با استاندار يزد از شكسته شدن ركورد توليد و خريد گندم در دولت تدبير و اميد و خريد تضميني 14 ميليون و 500 هزار تن گندم از كشاورزان توسط دولت خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، پيش از ظهر شنبه دهم مهرماه معاون وزير جهاد كشاورزي و مديرعامل شركت مادرتخصصي بازرگاني دولتي ايران با استاندار يزد و معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداري در دفتر استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاندار يزد در اين دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای وزارت جهاد کشاورزی بيان كرد: دولت تدبير و اميد علي رغم تمام مشكلات و كمبودهاي شديد مالي، حمايت بسيار خوبي از كشاورزان داشته و از هر راه مناسبي به دنبال تأمين اعتبارات براي پرداخت پول كشاورزان بوده است.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: در استان يزد نيز با توجه به خشكسالي‌ها و اينكه اين استان منطقة گندم خيز نيست توليد گندم مناسب بوده و شايسته است تحقيقاتي انجام و مشخص شود چگونه مردم استان با اين كمبودها با سختكوشی و تلاش به توليد گندم دست يافته‌اند؟
معاون وزير جهاد كشاورزي و مديرعامل شركت مادرتخصصي بازرگاني دولتي ايران نیز در این دیدار گفت: خريد 14 ميليون و 500 هزار تن گندم كه در سالجاري توسط دولت تدبیر و امید تحقق يافته در تاريخ جمهوري اسلامي ايران بي‌سابقه است.
«علي قنبري» افزود: تحقق اين مهم مرهون وجود استراتژي و عزم و تلاش جدي دولت يازدهم در مسير خودكفايي و محقق شدن سياستهاي اقتصاد مقاومتي و همت و همراهي كشاورزان سراسر كشور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا