فرماندار بافق در مراسم صبحگاه مشترك نظامي و انتظامي شهرستان آرامش پايدار كشور را مديون رشادتها و جانفشاني نيروي انتظامي دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با آغاز هفته نيروي انتظامي ، صبحگاه مشترك نظامي و انتظامي شهرستان با حضور فرماندار ، فرمانده نيروي انتظامي ، اعضاي شوراي تامين و جمعي از مسئولان ادارات و پرسنل نظامي و انتظامي بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين آيين ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي و گراميداشت ياد و خاطر 15 شهيد نيروي انتظامي شهرستان گفت : امروزه آرامش و امنيتي كه در كشور حاكم است مديون جانفشاني و رشادتهاي پرسنل نظامي و انتظامي است.

سيد مهدي طلائي مقدم با اشاره به رشادتها و جانفشاني پرسنل نيروي انتظامي و مقابله و مبارزه با بزهكاران و مجرمان گفت: تقديم 15 نفر از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان در راه مبارزه با مواد مخدر و دفاع از كيان اسلامي نشان از باز بودن راه شهادت و اينكه اين نهضت در نيروي انتظامي همچنان ادامه دارد.

وي با تاكيد بر امنيت و آرامش پايدار حاكم بر كشور ، خاطر نشان كرد : در عرصه جهاني سه نوع امنيت : امنيت موقت ، امنيت كاذب و امنيت پايدار وجود دارد كه در اغلب كشورهاي جهان بيشتر شاهد امنيت كاذب هستيم در صورتيكه ايران يكي از بهترين كشورهاي است كه توانسته امنيت پايدار را ثابت كند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بافق در ابتداي اين آيين ضمن خير مقدم و تبريك هفته نيروي انتظامي مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ و تامین نظم و امنیت جامعه دانست و گفت : مقابله با قاچاقچیان ، مبارزه با بزهکاران و مجرمان و نیز مبارزه با قاچاق کالا دیگر  اقدامات این نیرو در جامعه است .

سرهنگ فرهاد بیگلری از کاهش 17درصدی سرقت ها در بافق نسبت به شش ماهه سال جاری خبر داد و افزود : با تلاشهایی که توسط همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان انجام شده شاهد کاهش 17 درصدی سرقتها در شش ماهه اول سال در مقایسه با سالهای قبل هستیم .

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: كشفيات مواد مخدر در بافق حدود 140 درصد بوده كه طي شش ماهه نخست سال نسبت به بازه زماني قبل افزایش داشته است .

اجراي سين و بازديد از يگانهاي مستقر در ميدان ، اهدا گل توسط دانش آموزان ، اجراي برنامه نمادين عمليات سرقت و مراسم ترفيع درجه سه نفر از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان از جمله برنامه هاي اين صبحگاه مشترك بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا