به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد به همراه خانواده هایشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از برگزاری این مراسم که در محل ساختمان مالیه قدیم برگزار شد؛ گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از خدمات و فعالیت های این قشر اعلام شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم با قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بر استفاده از تجربیات بازنشستگان در امور دستگاههای اجرایی و در راستای خدمت بهتر به مردم و جامعه تاکید کرد و گفت: این قشر سالها تلاش کردند و توانمندی ها، دانش و اندیشه های گرانبهایی دارند که باید به شاغلان و جوانان منتقل شود.

آیت الله " محمد رضا ناصری " افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا جوانان بتوانند از  این اندوخته های بازنشستگان استفاده کنند که این امر ضمن اینکه ثواب دنیوی دارد از ثواب آخروی نیز برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از جانفشانی شهدا، ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران تجلیل کرد و گفت:  آنها در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند و امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و پیروز است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با تبریک روز تکریم بازنشستگان، از تلاش های کانون بازنشستگان این اداره کل در ارائه خدمات به این قشر قدردانی کرد.

" علی نمازی " بر توجه به مشکلات بازنشستگان و فراهم نمودن امکانات رفاهی لازم  برای آنان تاکید کرد و گفت: باید از تخصص و توان بازنشستگان در امور مختلف استفاده شود.

" سید رضا نوربخش " مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم در این مراسم با قدردانی از خدمات بازنشستگان، این قشر را آئینه تمام نمای شاغلان برشمرد و همدلی و همفکری بین بازنشستگان دو مجموعه اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان را ستود .

" محمد حسین احمد زاده " رییس کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد هم خواستار ارتباط بیشتر بازنشستگان شهرستان ها با کانون شد و ارائه تسهیلات و کمک های رفاهی از جمله بیمه، خدمات درمان تکمیلی و کمک هزینه تحصیلی فرزندان را از جمله خدمات این کانون به بازنشستگان  این مجموعه بیان کرد.

در این مراسم با اهدای هدایایی از خدمات بازنشستگان تجلیل شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا