به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بافق با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی ، مدیر آموزش و پرورش، خانواده معظم شاهد و جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان در آموزشگاه سردار شهید اکبریان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم با قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش و آموزشگاه شهید اکبریان در برگزاری این آیین،از شهرستان بافق به عنوان دیار دارالشجاعه یاد کرد و اظهار داشت: وجود افراد برجسته در تمامی زمینه ها به ویژه حضور سرداران جنگی در جنگ هایی که در دوران قدیم وجود داشتند باعث شد این لقب به شهرستان بافق داده شود.

سید مهدی طلائی مقدم در ادامه افزود: دانش آموزان امروز نیز باید با تلاش و کوشش خود در زمینه تحصیل و در کنار تحصیل با ورزش، بتوانند همانند نیاکان خود برای این شهر و دیار افتخار آفرینی نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام ماه محرم بر ضرورت عبرت آموزی و درس گیری دانش آموزان از واقعه و حادثه عاشورا تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در ابتدای این مراسم  پیراومن برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: بیش از 9500دانش آموز بافقی در این المپیاد شرکت می کنند.

علی اصغر رنجبر افزود: 60 آموزشگاه در دوره های مختلف تحصیلی این المیپاد ورزشی را اجرا می کنند.

وی گفت : المپیاد های دورن مدرسه ای نمای کوچکی از برنامه های بازی های المپیک هستند که برای آنها علاوه بر مراسم افتتاحیه، احتزار پرچم، سرود ملی، مشعل بازی ها، رژه تیم ها، سوگند ورزشکاران و داوران، برگزاری رقابت ها و اختتامیه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ادای احترام مسئولان به تمثال مطهر شهدای آموزشگاه شهید اکبریان ، اجرای ورزش باستانی ، تکواندو و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا