معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع ورزشكاران، مدال آوران و اعضاي هيئت ورزشهاي ناشنوايان استان بر فراهم شدن زمينة حمايت بيشتر از اين ورزشكاران تأكيد كرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری يزد، روز چهارشنبه 28 مهرماه نشست اعضا و ورزشكاران هيئت ورزشهاي ناشنوايان استان با معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين نشست با تبريك موفقيتهاي ارزشمند تيم هاي ورزشي ناشنوايان استان در رشته‌هاي گوناگون گفت: اين موفقيتها نشان از ظرفيتها و پتانسيل هاي بسيارخوبي دارد كه در اين گروه از جامعه وجود دارد و ما اين توانمندي ها را نه تنها در عرصة ورزش بلكه در حوزة هنر و ساير رشته ها نيز مشاهده كرده ايم.
وي ادامه داد: باور داريم كه اگر ناشنوايان از نعمت شنوايي برخوردار نيستند در عوض ارادة بسيار خوبي دارند كه مي توانند در عرصه هاي گوناگون سرآمد جامعه باشند و براي مردم و استان افتخارآفريني كنند.
طالبي با توجه به مسائل و مشكلات گوناگوني كه از سوي ناشنوايان ورزشكار استان در اين نشست مطرح شد، بيان كرد: از مسئولان هيئت ورزشهاي ناشنوايان استان مي خواهم كه اين مشكلات را جمع بندي كنند و راهكارهاي پيشنهادي براي رفع اين مسائل را ارائه دهند تا بتوانيم موارد مطرح شده را با موافقت استاندار محترم و همراهي و همكاري اداره كل ورزش و جوانان استان و دستگاههاي مربوطه رفع كنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يادآور شد: نبايد اين گونه احساس شود كه اين جمع مورد بي توجهي قرار گرفته است و يا ورزشكاراني كه ناشنوا نيستند، مشكلي ندارند و بيشتر حمايت مي شوند بلكه ما مسئوليتمان نسبت به ورزشكاران ناشنوا بيشتر است و هر جا بتوانيم پشتيباني لازم را انجام خواهيم داد.
وي ادامه داد: شما ورزشكاران ناشنوا كه در زندگي با مشكلاتي روبرو هستيد و در ورزش نيز با وجود مشكلات به فعاليتهاي ورزشي خود ادمه مي دهيد، اين نشان دهنده اراده بسيار خوبي است كه داريد و اميدواريم به لطف همين اراده، پشتكار و جديت شاهد موفقيتها و افتخارآفريني هاي بيشتر شما باشيم و بتوانيم احساس رضايت بيشتري را براي شما فراهم كنيم.
طالبي در پايان سخنان خود خانواده ورزشكاران استان را بهترين پشتيبان ورزشكاران دانست و از همراهي و پشتيباني آنها تشكر كرد.
«اكبر حدادي» رئيس هيئت ورزشهاي ناشنوايان استان نيز در ابتداي اين نشست گزارشي از فعاليتهاي اين هيئت و افتخارآفريني ورزشكاران نابيناي استان در سطح ملي و بين المللي ارائه داد.
گفتني است در پايان اين نشست از مدال آوران و قهرمانان ورزشكار نابيناي استان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا