جلسه شورای اداری شهرستان اردکان پیرامون بررسی نیازها و اقدامات لازم جهت تبدیل اردکان به شهر الکترونیک برگزار شد


نماینده مردم اردکان در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی از فیوضات این ماه پرفضیلت و تلاش مجموعه مسئولان ادارات شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم که می تواند رضایتمندی و دلبستگی بیشتر آنها به انقلاب اسلامی را فراهم سازد و هم موجبات اجر اخروی برای آنان را در پی داشته باشد افزود: خداوند را شاکرم که با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تلاش همه مسئولان،مدیران ، همرامی مردم و حمایت های دولت، اردکان مسیر توسعه و ترقی و پیشرفت را در همه زمینه ها در پیش گرفته است.


وی افزود: همواره تاکید نموده ام نباید از توسعه متوازن غفلت کرد و عامه مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید عادلانه از مواهب توسعه بهره مند گردند.


تابش ادامه داد:شهرستان اردکان با این حجم عظیم سرمایه گذاری قابلیت انجام طرحهای بزرگتر و ارزنده تر را دارد که یکی از این موارد ایجاد شهر الکترونیک است تا بتوان خدمات دولت،بانکها و دیگر امور خدماتی را بر بستر IT انجام داد که باعث سهولت کارها،شفافیت فعالیتها و استفاده با کیفیت شهروندان از امکانات شهری خواهد شد.


نماینده مردم اردکان خواستار ارائه برنامه جهت بررسی امکانات موجود سازمانها و نیازهای آنان جهت ارائه سرویس مناسب شد و تصریح کرد: در فاز اول می توان سازمانهایی که آماده سرویس دهی هستند را با اینترانت شرکت پیشگامان آماده ارائه خدمات کرد.


تابش همچنین آموزش شهروندان و راه اندازی شهرداری الکترونیک را دروازه ورود به شهر الکترونیک دانست و از همه مسئولان ادارات خواست تا همکاری لازم را جهت اجرایی شدن این پروژه داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا