سرمربی تیم والیبال پیشگامان:به امتیاز بازی با پیکان نیاز داریم


سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر گفت: با توجه به وضعیت جدول باید تمام سعی و تلاشمان را به کار ببریم تا با دست پر و با کسب امتیاز از بازی خارج شویم.


عباسعلی میرحسینی با اشاره به اینکه تیم والیبال پیشگامان در شرایط خوبی به سر می برد افزود:نکته ای که دراین بازی سرنوشت ساز است شرایط روحی است که بازیکنان ما از آن بهره مند هستند.


میرحسینی ادامه داد: شرایط سختی در لیگ امسال جاری شده به صورتی که تیم ها بین بازی ها زمانی برای ریکاوری و تمرین مجدد نخواهند داشت و باید سریعا خود را برای بازی هفته بعدشان آماده سازند.


وی با اشاره به اینکه در بازی با مناطق نفت خیز از تیم جایگذین استفاده کرده است،تصریح کرد: خوشبختانه این بازیکنان نقش مهمی در پیروزی تیم ایفاد کردند ، از طرفی به بازیکنان تیم استراحت دادیم تا برای این بازی آماده باشند .


سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد با اشاره به اینکه تیم پیکان از مهره های تیم ملی برخوردار است تاکید کرد: نباید نادیده بگیریم که تیم پیکان از قدیمی ترین تیم های والیبال کشور است و خصوصیات خاص خود را دارد.


بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان ساخت:با برنامه ریزی های صورت گرفته در کانون هواداران باشگاه امیدواریم از حضور تماشاچیان یزدی در این بازی بهره مند شویم و بتوانیم بازی ای قابل قبول و تماشاچی پسند ارائه کینم.


تیم والیبال پیشگامان کویرهفته گذشته باشکست مناطق نفت خیز توانست به رده هفتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر کشور صعود کند.


نظارت این بازی بر عهده محمود کشفی است و مسعود یزدان پناه و علیرضا قریب کار داوری را این مسابقه انجام خواهند داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا