به دنبال کاهش استقبال مردمی از سفرهای اخیر رئیس‌جمهور به استان‌ها، دولتی‌ها در برنامه ای جدید مکان سخنرانی احمدی‌نژاد را از ورزشگاه‌ها به یکی از میادین مرکزی شهرها منتقل کردند.

 

پس از آن که در دور جدید سفرهای دولت به استان‌ها، برگزاری مراسم حماسه حضور به رفع مشکلات مردم ترجیح داده شد، استقبال مردم از سفر رئیس‌جمهور به حدی کاهش پیدا کرد که مقایسه تصاویر حضور مردم در سخنرانی‌های احمدی‌نژاد در سفرهای گذشته با سفرهای کنونی، برای برگزارکنندگان گران تمام شد.

در سفرهای اخیر شاهد بودیم که هیچ‌گاه ورزشگاه‌هایی که میزبان سخنرانی احمدی‌نژاد بودند، پر نمی‌شدند و دانش‌آموزان و کارمندان دستگاه‌های دولتی هم، در حدی نبودند که ورزشگاه را همچون سال‌های قبل پر کنند.

برای رفع این مشکل، دولتی‌ها در برنامه ای جدید مکان سخنرانی‌های احمدی‌نژاد را از ورزشگاه‌های شهرهای میزبان به یکی از میادین اصلی شهرها انتقال داده‌اند، چرا که با این اقدام هم امکان مقایسه میزان استقبال با سفرهای گذشته ممکن نخواهد بود و هم میادین مرکزی شهرهایی چون ارومیه و ساری با جمعیت محدودی هم پر می‌شود و همچون ورزشگاه‌ها نیازی به حضور چند هزار نفری مردم نیست.

در دو سفر اخیر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی و مازندران، بر خلاف سفرهای گذشته، مکان سخنرانی رئیس‌جمهور از ورزشگاه شهرهای ارومیه و ساری به یکی از میادین اصلی این دو شهر منتقل شد. طبیعی است میادین شهرها هم فضای محدودی را در بر می‌گیرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا