معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بايد از تجهيزات و امكانات پيشرفته روز را درراستاي احياي اهداف فرهنگي دارالعباده استفاده نمائيم



يزدفردا"معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر تدوين يك برنامه ريزي دقيق براي جلوگيري از گسترش نمادهاي غربي در استان تاكيد كرد .

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در كارگروه احياي فرهنگ دارالعباده مشخص شدن همه معيارهاي كارگروه ساماندهي و احيا بر فرهنگ دارالعباده براي پيشگيري از نشر نهادهاي غربي در جامعه را يك ضرورت برشمرد و تاكيد كرد : اعضاي اين كارگروه بايد مشاركت دستگاه هاي اجرايي كارهاي عملياتي خود را آغاز كنند و با بهره گيري از معيارهاي مشخص شده زمنيه مناسبي را براي تقويت و احياء فرهنگ غني دارالعباده فراهم كنيم .


عبدالرسول دوران انجام كارهاي پژوهشي و تحقيقاتي براي اجرايي شدن تصميمات ستاد احياء فرهنگ دارالعباده را يك ضرورت عنوان و خاطر نشان كرد : اين كارگروه وظيفه سياست گذاري و تصميم گيري را بر عهده دارد و با آسيب شناسي معضلات فرهنگي استان راهكارهاي مقابله با اين مشكلات را بررسي مي كند .

وي تاثير تجهيزات و پيشرفت هاي علمي روز در فرهنگ استان را يادآور شد و افزود : بايد نحوه استفاده درست و صحيح از تجهيزات و امكانات پيشرفته روز را ساماندهي كنيم و همگام با پيشرفت علم بتوانيم حداكثر استفاده را از اين امكانات در راستاي احياي اهداف فرهنگي دارالعباده داشته باشيم .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد خواستار تعامل و همكاري تمامي دستگاه هاي اجرايي براي اجراي دستور العمل هاي كارگروه احياء ساماندهي فرهنگ دارالعباده بر اساس ضوابط مشخص شده شد .

عبدالرسول دوران از تشكيل يك كميته تخصصي براي شروع كارهاي اجرايي مشخص شده در اين كارگروه خبر داد و گفت : اين كميته از نمايندگان دستگاه هاي اجرايي استان كه متولي مسائل فرهنگي هستند تشكيل مي شود و با انجام كارهاي عملياتي چالش ها و آسيب هاي پيشروي اين كارگروه را شناسايي و برطرف مي كند .

عباس دهقان اشكذري معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان هم در اين نشست اصلاح برخوردها و احياي بسياري از سنت هاي گذشته را بسيار حائز اهميت عنوان و تصريح كرد : بايد سعي كنيم شيوه هاي گذشته را با بهره گيري از شيوه هاي روز و تطابق با شئونات اخلاق اسلامي و به ويژه فرهنگ دارالعباده در استان پياده سازي كنيم .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا