یزدفردا:-تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴-ویژه عید سعید غیرخم؛فروش اقساطی جک J۵ از سوی کرمان موتور آغاز شد

کرمان موتور فروش اقساطی انواع مدل های دستی و اتوماتیک جک J۵ را به مناسبت عید سعید غیرخم آغاز کرد.
فروش اقساطی جک J۵ از سوی کرمان موتور آغاز شد

به گزارشاخبار خودرو ، کرمان موتور در طرح فروش ویژه  عید سعید غیرخم جک J5  را به صورت نقد و اقساط و با  شرایط زیر به فروش می رساند .

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 


 

 


تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴-زورگیری در پوشش مسافرکشی

مأموران حین گشت‌زنی و تعقیب و مراقبت در محل تردد احتمالی متهم، او را در اقدسیه شناسایی و در اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سارق زورگیری که با تهدید پیچ‌گوشتی و در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شرق، در پی وقوع چند فقره سرقت از شهروندان توسط راننده خودرو پراید خاکستری‌رنگ که شماره پلاک آن از طریق شهروندان یاداشت شده و در اختیار مأموران قرار گرفته بود، دستگیری این فرد در دستور کار مأموران کلانتری نیاوران قرار گرفت.

مأموران حین گشت‌زنی و تعقیب و مراقبت در محل تردد احتمالی متهم، او را در اقدسیه شناسایی و در اقدام ضربتی دستگیر کردند.

در بازرسی از داخل خودرو دو پیچ‌گوشتی و یک عدد ساعت مچی کشف‌و‌ضبط شد. با توجه به سابقه قبلی سرقت با تهدید پیچ‌گوشتی، متهم به کلانتری منتقل شد و یکی از شاکیان به محض مشاهده این فرد وی را شناخت و اظهار کرد: «به‌عنوان مسافر سوار خودرو این مرد شدم و متهم پس از طی مسافتی با تهدید پیچ‌گوشتی، ساعت مچی مارک مرا سرقت کرد».

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، سرکلانتر یکم پلیس پایتخت، در این‌باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم پس از اعتراف به چند فقره سرقت مشابه برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائمش، در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا