به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد"شورای اسلامی شهر یزد در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته استاندارد را تبریک گفت:

در این پیام آمده است:

ورزش آهنگ موزون سلامتي، نماد قدرت، همت ، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است و بدون شك يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع به حساب مي آيد.

ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نيز شاخص اصلي اجتماعي و فرهنگي در زندگي امروز نقشي اساسي و بنيادي دارد و برهمين اساس نه تنها يك روز، بلكه تمام روزها و ساعات زندگي را تحت الشعاع قرار ميدهد.

هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا از تلاش های خالصانه دست اندرکاران ورزش استان ، هیات ها ، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ، باشگاههای ورزشی ، اساتید ، مربیان ، پیشکسوتان ، داوران و قهرمانان ورزشی استان که مجموعه ورزش و جوانان استان را در نیل به اهداف توسعه محور خود یاری نموده اند تقدیر نماییم.

همچنین شورای اسلامی شهر یزد در پیامی هفته استاندارد را گرامی داشت.

استاندارد مفهومی گسترده است که از روابط انسانی تا تولید مصنوعات بشری را در بر می گیرد و به یک مفهوم، سطح کیفیت تولیدات و خدمات را تعیین می کند.

توجه به استاندارد در ابعاد گوناگون، مسئله ای است که نسبت ما با جهان پیرامون را مشخص می کند و هر اندازه در مسیر توسعه و ارتقاء استان به لحاظ کیفی به سمت استاندارد حرکت کنیم یقینا در راه رسیدن به قلل رشد و تعالی موفق خواهیم بود.

شورای اسلامی شهر یزد روز جهانی استاندارد را به تمامی تلاشگران عرصه تولید کالا و خدمت و همچنین خانواده بزرگ استاندارد تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا