فرماندارمیبد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس و کارشناسان اداره راه و شهرسازی با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهید سید محمدحسین محمدی، شهید محسن بیکی و جانباز صفرعلی زارع از این الگوهای صبر و پایداری تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: نام بلندآوازه ایران اسلامی را در عصر حاضر مدیون شجاعت و ازجان‌گذشتگی و خون پاک شهدا و جانبازان هستیم.

حسین فلاح افزود: امروز بعد از 3 دهه از انقلاب وقتی خانواده‌های شهدا را زیارت می‌کنیم تازه می‌فهمیم که این خانواده‌ها چگونه و در چه مسیری فرزندان خودشان را تربیت‌کرده‌اند که در انقلاب جان‌فشانی کنند.

فلاح بابیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در دنیا و آخرت از عزت و عظمت برخوردارند گفت: ما مسئولین هم به وسع کمی که داریم تلاش می‌کنیم با حضور در منزل شما عزیزان علاوه بر بهره‌گیری از معنویتی که دارید در حل برخی از مشکلات گام برداریم.

در این دیدار یکی از مادران شهدا با تعریف خاطره‌ای‌ از فرزند شهیدش، یاد 8 سال دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده کرد و گفت: ما شهیدمان را درراه دین، اسلام و انقلاب و در مسیر نهضت امام حسین (ع) تقدیم کردیم و امیدواریم که خداوند این هدیه ناچیز را از ما قبول کندو جامعه هم این جان‌فشانی‌ها را فراموش نکنند.

شهید محمدحسین محمدی فرزند محمد در آبان 57 و در عملیات والفجر 8 و شهید محسن بیکی فرزند محمدابراهیم دردی 65 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل شدند.

همچنین صفرعلی زارع از جانبازان 8 سال دفاع مقدس است که در اردیبهشت‌ماه 61 براثر اصابت ترکش از ناحیه مچ و زانوی پای چپ به درجه جانبازی نائل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا