مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با قدردانی از تلاش های ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان گفت: بخش نظارت مالی، خزانه و ذیحسابی این استان به لحاظ فنی و اجرایی در سطح کشور سرآمد و جزء بهترین بخش های مالی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، " علی نمازی " در جلسه معرفی ذیحساب جدید اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: این تیم که اغلب نیروهای جوان و تحصیل کرده تشکیل می دهند از توانمندی بالایی برخوردارند.

وی برگزاری منظم نشست عمومی و تخصصی ذیحسابان ، ارائه آموزش های فنی و اجرایی، تعامل با مدیران دستگاههای اجرایی و دقت نظر و حساسیت ذیحسابان در اجرای قوانین و مقررات مالی را یادآور شد و اظهار داشت: به همین دلایل این بخش در فعالیت های خود قوی عمل می کند و ما  با کمترین انحراف و مشکل در اجرای قوانین و مقررات مالی مواجه هستیم.

وی همکاری و تعامل سایر دستگاههای اجرایی و به ویژه نظارتی و محاسباتی با این مجموعه اقتصادی را ستود و خاطر نشان کرد: ذیحسابان مشاوران امین مدیران هستند و در کنار انجام وظایف خود، دیدگاهها و نظرات مشورتی خود را به دستگاه و مدیر مجموعه ارائه می دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست با اشاره به طرح های نیمه تمام ورزشی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح ها شد.

" مسعود شریعتی " افزود: برخی طرح های ورزشی در مرحله ای است که با اعتبارات کم هم می توان آن را به نتیجه رساند وکام مردم را که مستحق خدمت هستند شیرین کرد.

این مقام مسئول از پذیرش اسناد خزانه طرح های عمرانی و مطالبات پیمانکاران طرح های ورزشی استان یزد به فرابورس خبر داد.

در این نشست " مسعود جعفری " به عنوان ذیحساب جدید اداره کل ورزش و جوانان استان یزد معرفی و از خدمات " علیرضا عالمی " ذیحساب قبلی این اداره کل تجلیل شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا