نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه های پیشنهادی برای سه وزارتخانه ازسوی رئیس جمهوری، از بدنه نظام هستند و در چند سال گذشته عملکرد مثبت در حوزه های کاری خود داشته اند.
 
وی  افزود: مجلس شورای اسلامی به منظور اصلاح امور و خدمات رسانی مطلوب تر به مردم، از تغییرات در کابینه دولت یازدهم استقبال می کند.
 
وی اظهارکرد: افراد پیشنهادی ازسوی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی، از کارنامه علمی، آموزشی و ورزشی بالایی برخوردار هستند و مجلس با دقت برنامه ها و سوابق این افراد را بررسی می کند.
 
همتی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم برای ترمیم کابینه دیر اقدام کرد که زمینه چالش هایی را در حوزه فرهنگ، آموزش و ورزش به وجود آورد، اما با برنامه های اصلاحی دولت تدبیر و امید، بار دیگر شاهد رضایت همه اقشار جامعه از عملکرد دولت خواهیم بود.
 
نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم شاهد کاهش تورم به زیر هشت درصد هستیم و با برنامه های سازمان یافته در دولت تدبیر و امید می توان در بخش های مختلف، اهداف نظام جمهوری اسلامی در برنامه های بلندمدت به ویژه در حوزه اقتصاد را محقق کرد.
 
همتی با اشاره به رویکرد دولت یازدهم در رونق بخشی به بخش تولید با کمک به فعالان بخش خصوصی، اضافه کرد: برنامه های دولت تدبیر و امید باید به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال جوانان بینجامد و ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای نیمه فعال و غیرفعال از عملکرد مثبت دولت در سال 95 است.
 
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: در دولت های گذشته وضعیت کشور از مرز بحران عبور کرده بود و افزایش تورم و رسیدن آن به بیش از 40 درصد، باعث نارضایتی عمومی جامعه شده بود.
 
در نامه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا