بازیگر مجموعه تلویزیونی «وفا»، وجود یک وزیر کاردان و آگاه به مسائل هنرمندان را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضرورت این روزهای بخش فرهنگ و هنر کشور دانست.
 
رضا ایرانمنش ، هرگونه تغییر با نیت ترمیم را اقدامی صحیح دانست و افزود: بهتر بود در شرایط حساس کنونی که در آستانه برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری هستیم، تغییر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان دیگری صورت می گرفت.
 
وی با تاکید بر اعمال مدیریت صحیح در حوزه فرهنگ و هنر ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید متعلق به حزب و گروه خاصی باشند، در غیر این صورت نور چشمی ها دائما سر کار هستند و افراد خارج از باند باید سال ها بیکار باشند.
 
بازیگر فیلم سینمایی «سجاده آتش» همچنین خواستار توجه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضعیت نامناسب کار و معیشت هنرمندان شد.
 
ایرانمنش وجود یک وزیر کاردان و آگاه به مسائل هنرمندان را ضرورت این روزهای بخش فرهنگ و هنر کشور عنوان کرد و ادامه داد: در سه سال گذشته اقداماتی شده، اما اتفاق ویژه و تاثیرگذار کمتر صورت گرفته، اما اینکه طی چند ماه آینده حرکت مهم و تاثیرگذاری با وجود تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حوزه فرهنگ، کمی دور از انتظار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری یکشنبه هفته جاری در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. 
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا