برگزاري اجلاس سراسري استاني نماز در تاريخ 20 آبان ماه سال جاري به ميزباني شهرستان ميبد، خبري بود كه در نخستين نشست شوراي اقامه نماز استانداري يزد به رياست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مطرح شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز پنج شنبه ششم آبان ماه، نخستين نشست شوراي اقامه نماز استانداري با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري و ساير اعضاي اين شورا در استانداري يزد برگزار شد.
سيدعلي عزالديني در اين نشست به اهميت نماز اشاره كرد و افزود: هرچه در زمينه گسترش فرهنگ نماز و برپايي اين فريضه ديني فعاليت كنيم، كم است و نبايد از پرداختن به اين موضوع مهم غافل شويم.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در پايان سخنانش گفت: با دستور وزير كشور، شوراي اقامه نماز در استانداري ها ي سراسر كشور تشكيل شده و شايسته است دستگاه هاي اجرايي و ادارات استان نسبت به نكوداشت نماز، برپايي آن و گسترش فرهنگ نماز بكوشند.
گفتني است دراين نشست، برگزاري اجلاس سراسري استاني نماز در بيستم آبان ماه سال جاري به ميزباني شهرستان ميبد و با محوريت "نقش نماز در كاهش آسيب هاي اجتماعي"، برگزاري مسابقه كتاب‌خواني با موضوع نماز و نمازخواني در بين كاركنان استانداري و نيز تجليل از خادمان برپايي نماز در استانداري يزد، مطرح و مورد تصويب قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا