محمدرضا تابش : رسیدگی به وضعیت کشتی در راس کارهای کمیته بررسی قرار خواهد داشت .
یزدفردا :عضو کمیته بررسی علل ناکامی کاروان ورزشی ایران در المپیک 2008 پکن و نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: : باید پذیرفت که کشتی با توجه به قدمت، جایگاه و سابقه خود در بازیهای المپیک 2008 پکن انتظارات را برآورده نکرد و رسیدگی به وضعیت این رشته ورزشی در الویت کار ما قرار دارد.
محمدرضا تابش افزود: ما خود معترف هستیم که کشتی به عنوان پر افتخارترین وزرش ایران در بازیهای المپیک 2008 پکن نتایج غیر قابل تصوری را کسب کرده و رسیدگی به وضعیت کشتی در راس کارهای کمیته بررسی قرار خواهد داشت .
وی ادامه داد: برای روشن شدن وضعیت کشتی و عوامل ناکامی آن در بازیهای المپیک از نظرات اهالی فن و بزرگان کشتی، منتقدین، اصحاب رسانه و حتی خود مسئولین فدراسیون کشتی بهره خواهد گرفت .
تابش تاکید کرد: کمیته بررسی علل ناکامی کاروان ورزش ایران درالمپیک از نظرات مسئولان کمیته ملی المپیک، سازمان تربیت بدنی، دیوان محاسبات کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در کار کارشناسی خودش استفاده خواهد کرد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: من از تمام دستگاههای ذیربط درخواست می کنم که ما را برای ایفای نقش خود یاری کنند تا بتوانیم نظر نهایی خودرا به طور کارشناسانه و علمی بیان کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به طور کارشناسانه و علمی به این موضوع پرداخته شود تا پاسخ مناسبی در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا