قابل توجه جناب تابش! در حالی که بیش از 5 سال از اولین نامه نگاری ها و وعده های مسئولین در مورد گازرسانی به بخش خرانق می گذرد و در حالی که همکنون بیش از 38 معدن خرانق فعال و به نوعی سرمایه ی مردم منطقه به تاراج می رود مسئولین به بهانه ی کمبود اعتبار گازرسانی به این منطقه را به تعویق می اندازند

یزدفردا :محمد صادق احمد نیا خبرنگاریزدفردا :قابل توجه جناب تابش! در حالی که بیش از 5 سال از اولین نامه نگاری ها و وعده های مسئولین در مورد گازرسانی به بخش خرانق می گذرد و در حالی که همکنون بیش از 38 معدن خرانق فعال و به نوعی سرمایه ی مردم منطقه به تاراج می رود مسئولین به بهانه ی کمبود اعتبار گازرسانی به این منطقه را به تعویق می اندازند

خرانق بخشی است با 150 خانوار از توابع اردکان که با سرمایه های طبیعی بسیار به طوری که به گفته رئیس شورای خرانق در حال حاظر 36 معدن فعال البته به جز معدن اتم و چادرملو در این منطقه وجود دارد .

از این که صنعت هسته ای و اتمی کشور وام دار معدن و مردم خرانق است و از این که سرمایه های طبیعی این مردم محروم به کجا می رود که بگذریم سوال این جاست  در قبال این همه موهبت چرا مسئولین منطقه و استان حاضر به اندک توجه ای به مسائل مردم و جوانان این منطقه نیستند .

محمود ابوالقاسمی خرانقی رئیس شورای منطقه دلش از وعده وعید های مسئولین و به قول خودش سر دواندن هایشان گرفته

از این که معدن های فعال حتی حاضر نیستند جوانان بومی منطقه را به کار گیرند تا مهاجرت مردم به شهر متوقف شود آزرده خاطر است .

ابوالقاسمی می گوید از سال 86 پی گیر گازرسانی به این منطقه بوده و در سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز تلاش های بسیار کرده است تلاش هایی که همچنان تا این لحظه یعنی سال پایانی کار دولت به سرانجام نرسیده است .

این در حالی است که حتی مسئولین شرکت گاز استان گازرسانی بصورت منطقه ای و استفاده از مخازن ذخیره گاز را نپذیرفته اند .

شایسته است مسئولین امر به ویژه نماینده محترم مردم اردکان در مجلس جناب تابش در این خصوص پاسخ قانع کننده ای به مردم محروم منطقه دهند .

اسناد پی گیری ها بی نتیجه مردم منطقه و شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا