یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئيس کميته دفاع شخصي ناجا گفت: در صدد هستيم با برنامه ريزي لازم و استفاده از فنون دفاع شخصي و تونفا، استفاده از سلاح، توسط نيروهاي پليس در برخورد با هنجارشکنان و بزهکاران را به حداقل برسانيم.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: دوره مربيگري دفاع شخصي ناجا، با شرکت 60 تن از مربيان دفاع شخصي سراسر کشور، با حضور سرهنگ "تمدني" رئيس کميته دفاع شخصي ناجا و اساتيدي همچون قربي، شاهي و ياري به ميزباني استان يزد به مدت يک هفته برگزار شد.

رئيس کميته دفاع شخصي ناجا   در خصوص برگزاري اين دوره و اهداف آن گفت: هدف از برگزاري اين دوره دفاع شخصي، ارتقاء سطح آمادگي جسماني و همچنين ورزيدگي کارکنان پليس، جهت برگزاري دوره هاي مشابه، در استان هاي ديگر است.

سرهنگ "علي اصغر تمدني" دوره برگزار شده را دوره مربيگري درجه 2 و بازآموزي مربيان درجه 3 دفاع شخصي استان ها برشمرد و ادامه داد: در اين دوره، ضمن اينکه مربيان درجه 2  و 3 دفاع شخصي ناجا حضور داشتند  دوره هاي بازآموزي را نيز طي کردند.

رئيس کميته دفاع شخصي ناجا گفت: در صدد هستيم در آينده اي نزديک، استفاده از سلاح در برخورد با هنجارشکنان و بزهکاران جامعه توسط نيروهاي پليس را به حداقل برسانيم.

تمدني در ادامه ضمن تاکيد بر ضرورت آمادگي جسماني بالاي نيروي پليس و گشت انتظامي افزود: با برنامه ريزي هاي انجام شده، درصدديم با استفاده از فنون تونفا و رزم دفاع شخصي، پليسي را در سطح شهر داشته باشيم که به راحتي بتواند تبهکاران و افرادي را که از سلاح سرد استفاده مي کنند خلع سلاح کند.

سرهنگ تمدني در خاتمه، با بيان اينکه جلوگيري از خلع سلاح ماموران پليس نيز از ديگر اهداف کميته دفاع شخصي ناجا مي باشد تصريح کرد: استفاده از فنون دفاع شخصي براي تمام نيروهاي مسلح علي الخصوص نيروهاي پليس که با مردم و هنجارشکنان جامعه سروکار دارند لازم و ضروري است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا