یزدفردا:تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-عکس/ خاص ترین شورلت موجود در ایران

این شورلت کوروت از نوع C3 بوده و تولید شده در سال ۱۹۷۴ است.

86712_876

 


 


 

 

 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

داشتن برگ سبز برای نقل و انتقال خودرو کافی است

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به کفایت برگ سبز نیروی انتظامی برای نقل و انتقال خودرو، گفت: فرد اسیدپاش به سه مأمور نیروی انتظامی در شهرستان نهاوند تحت تعقیب است.
داشتن برگ سبز برای نقل و انتقال خودرو کافی است

به گزارشاخبار خودرو به نقل از فارس ،سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص تغییر رسته‌ها در نیروی انتظامی و کاهش حقوق برخی افراد به این علت، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم ولی وقوع آن را بعید می‌دانم چرا که معیشت نیروهای انتظامی از دغدغه‌های فرمانده ناجا است و در همین راستا کارگروهی تشکیل شده است که با همکاری کارشناسان به دنبال افزایش حقوق و بهبود معیشت نیروها هستند.

وی در خصوص وضعیت داروهای غیرمجاز و فروش آن در خیابان ناصرخسرو، گفت:‌ مسئولیت اصلی ورود، توزیع و نظارت بر عرضه دارو بر عهده وزارت بهداشت است و چنانچه وزارت بهداشت درخواست کند نیروی انتظامی کار پشتیبانی از عوامل وزارت بهداشت برای نظارت بر فروش دارو در کشور را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اسیدپاشی یک فرد معتاد بر سه تن از عوامل نیروی انتظامی در شهرستان نهاوند،‌ گفت: این فرد همچنان تحت تعقیب است.

منتظرالمهدی در خصوص جمع‌آوری ماهواره‌ها، گفت: جمع‌آوری ماهواره‌ها به قوت خود باقی است چرا که قانونگذار نیروی انتظامی را مکلف به برخورد با این موضوع کرده است و ما آن را انجام می‌دهیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص تبلیغات شرکت‌های مجاز و غیرمجاز داخل کشور در شبکه‌های ماهواره‌ای و ارائه شماره‌های ایرانی برای ارتباط، گفت: چنانچه این تبلیغات مصادیق اعمال مجرمانه داشته باشند با آنها برخورد می‌شود ضمن اینکه صنف مربوط به تبلیغ جنس مورد نظر باید با شرکت برخورد کند ولی چنانچه شکایتی نیز صورت گیرد با موضوع برخورد می‌شود.

وی در خصوص موضوع مطرح شده توسط اعضا شورای شهر در خصوص مواد فروشی دستفروشان مترو و کمک نیروی انتظامی در این خصوص، گفت: ما به این موضوع که مواد مخدر توسط دستفروشان در مترو پخش می‌شود نرسیده‌ایم ولی چنانچه این موضوع صحیح باشد با آنها برخورد می‌شود. ضمن اینکه بحث دستفروشان مترو باید ساماندهی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم ثبت اسناد رسمی در نقل و انتقال خودرو با وجود داشتن برگ سبز، تصریح کرد: از نظر ما برگ سبز پلیس برای نقل و انتقال معتبر است و چرا که برای پلیس اصالت احراز هویت مهم است و این سند معتبر است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا