پروژه های ملی و استانی شهرستان میبد با حضور مسئولین شهرستان در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسئولین شهر تاریخی میبد با حضور در دفتر کار فاطمه دانش یزدی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب وی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروژه های ملی و استانی شهرستان میبد را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نشست عنوان کرد: موقعیت شهرستان میبد در بخش صنایع دستی موقعیتی بسیار عالی است که باید با جدیت و پشتکار این جایگاه تثبیت شود و چون صنایع دستی با بحث اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد می توان در این زمینه به صورت جدی فعالیت نمود.

فاطمه دانش یزدی افزود: برگزاری هفته فرهنگی میبد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران بحثی بسیار با اهمیت است که می توانیم با هکاری انجمن های فعال و چهره های شاخص شهرستان از جمله استاد عبدالعظیم پویا آن را به بهترین نحو به سرانجام برسانیم.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش ملی زیلو از دیگر برنامه هایی است که در راستای پیشبرد اهداف سازمانی اجرایی خواهد شد که اجرای بدون کم و کاست آن همراهی مسئولین استان و شهرستان را می طلبد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از فعالیت های مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان خاطرنشان ساخت: امید است با همکاری و همیاری دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم میبد را بیش از گذشته در عرصه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش برده و پتانسیل های آن را به همگان معرفی نماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا