در طی مراسمی از پژوهشگران و فناورهای برتر استان یزد که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شده بود امروز 18 آذر ماه سال جاری در حوزه‌های مختلف با کسب عناوین اول، دوم و سوم تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، در طی مراسمی از پژوهشگران و فناورهای برتر استان یزد که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شده بود امروز 18 آذر ماه سال جاری در حوزه‌های مختلف با کسب عناوین اول، دوم و سوم تجلیل شدند.

دکتر محمدصالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان در این مراسم با اشاره به آمار برخی از شاخص‌های استان گفت:‌ استان یزد در زمینه توسعه سرمایه انسانی جایگاه خوبی دارد. بیش از بیست سال است که استان رتبه اول را در قبولی کنکور دارد، به لحاظ نسبت دانشجو به جمعیت، دوم و به لحاظ شاخص توسعه انسانی در کشور سوم است که نشان می‌دهد استان یزد سرمایه انسانی را که در واقع مهمترین منبع سرمایه است، در اختیار دارد.

در این مراسم پژوهشگران و فناوران برتر استان یزد در گروه‌های‌ دانشگاهی‌ و مراکز پژوهشی، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی پژوهش محور، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دانش‌بنیان حقیقی، شرکت‌های دانش‌بنیان حقوقی و پژوهشگران فرهنگی معرفی و تجلیل شدند.

«دکتر آمنه جاوید» عضو هیات علمی گروه زیست شناسی دانشگاه علم و هنر نیز در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس به عنوان پژوهشگر برتر در گروه دانشگاه ها اعلام شد.

دکتر جاوید عضو هیات علمی با مرتبه استادیار دارای مدرک تحصیلی بیوشیمی -سلولی مولکولی در دانشگاه علم و هنر مشغول به فعالیت می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا