علمدار قائم مقام ستاد حجت الاسلام روحانی در یزدگفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری طی سفری یک روزه در یزد حضور یافته است.

اعظم السادات میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا: ==حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش با پروازعمومی 9 صبح امروز سه شنبه وارد یزد شد و مورد استقبال جمعی از اقشار مختلف قرار گرفت.

 محمد رضا علمدار قائم مقام ستاد حجت الاسلام روحانی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با یزد فردا گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری طی سفری یک روزه در یزد حضور یافته است. .

محمد رضا علمدار افزود: حجت الاسلام روحانی ابتدا در گلزار شهدای یزد حضور می یابد و پس از آن به دیدار امام جمعه یزد می رود و حضور در بیت سومین شهید محراب ،دیدار با صنعت گران،دیدار با نخبگان و.... از دیگر برنامه های سفر یک روز رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان یزد است.

 وی ادامه داد: حضور در دانشگاه آزاد و پاسخگویی سوالات دانشجویان این دانشگاه (ساعت 10 صبح) ، همزمان با نماز مغرب و عشاء نیز سخنرانی در مسجد حظیره یزد در جمع مردم از دیگبر برنامه های سفر حجت الاسلام روحانی به یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا