سيده حميده وزيري از نوادگان آيت الله فرساد و مرحوم وزيري روز گذشته با حضور در صحن مسجد جامع يزد تبليغات انتخاباتي خود را به صورت رسمي آغاز كرد .

وزيري پس از ورود به مسجد جامع يزد بر سر مزار جدش "سيد علي محمد وزيري " از مشاهير استان يزد حاضر و به قرائت فاتحه پرداخت .

پس از اين وي در جمع مردم و خبرنگاران گفت با توجه به خدمتگذاري اجدادم و به جهت اداي احترام و تجديد ميثاق با ايشان تصميم گرفتم تبليغات انتخاباتي خود را از آرامگاه جدم بزرگوارم آغاز كنم .

وزيري ادامه داد در دوره هاي گذشته شوراي شهر؛ نگاه و تمركز شورا بر روي مسائل زيرساختي شهر بود كه تحول خوبي هم در اين حوزه رويداد كه البته مطلوب بود اما ايده آل ما نبود .

وي ادامه داد در اين دوره مجددا به صحنه آمده ام تا در صورت حضور مجدد در شورا ضمن حفظ و تقويت رويكرد توسعه زيرساختي ؛ نگاه شورا را به سمت مسائل فرهنگي و مسائل مربوط به نشاط و اميد در جوانان و شهر معطوف كنم چرا كه در حال حاضر مهمترين دغدغه ام رفع فضاي خالي از نشاطي است كه بر شهر حاكم شده.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي ستاد وزيري قرار است سيده حميده وزيري  شب آينده در گفتگوي ويژه سايت تحيلي خبري يزدنويس با عنوان "صندلي داغ" شركت كرده و در فضاي گرم و صميمي به تشريح برنامه هاي خود و پاسخ به انتقادات بپردازد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا