آری هاشمی مبارز خستگی ناپذیر دوران ستمشاهی و یار و شاگرد وفادار امام و مدیر دوراندیش و بی ادعای دوران انقلاب و صندوقچه ی گرانبهای تاریخ معاصر ايران است

به گزارش خبرنگار يزدفردا"طبس/قاسميان:اصلاح طلبان طبس طي پيامي رحلت ايت الله هاشمي رفسنجاني را بشرح زير به دوستداران دين و وطن تسليت گفت:

                                          بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء
هر چند عروج عالم ربانی و مجاهد عرصه های سخت و طاقت فرسا حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی برای دوستداران دین و وطن و انقلاب سخت و دشوار و باور نکردنی است اما برای آن نفس مطمئنه ارام گرفتن در جوار معبود و آسودن در بهشت رضوان الهیست.
آری هاشمی مبارز خستگی ناپذیر دوران ستمشاهی و یار و شاگرد وفادار امام (ره) و مدیر دوراندیش و بی ادعای دوران انقلاب و صندوقچه ی گرانبهای تاریخ معاصر ایران بود.
او خود را فدایی انقلاب می دانست و با حزم و شکیبایی بی نظیر در مقابل افراط و تفریطها ایستادگی می کرد و نارواها را به جان می خرید تا مردم و انقلاب آسیب نبینند.
تنها این کلام حکیمانه ی معمار انقلاب اسلامی است که تسلای دلهاست « ...هاشمی زنده است تا نهضت زنده است».
ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی مؤلمه به محضر آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری ،مردم صبور ایران و همچنين بيت معظم و معزز ايشان، غفران الهی و علو درجات برای ان مجاهد فی سبیل الله از خداوند متعال خواستاریم و همگان را به تداوم آرمانها و مشی پیامبر گونه ی آن عزیز سفر کرده دعوت می نماییم.
اصلاح طلبان شهرستان طبس 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا