دیدار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با مدیرعامل مجتمع فسفات اسفوردی بافق به منظور همکاری در زمینه های آموزشی و اقدامات بشردوستانه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جعفر حسن پور رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن تبریک و انتصاب بجا و شایسته مهندس اریامنش بعنوان مدیرعامل مجتمع فسفات اسفوردی بافق ، گزارشی از فعالیتهای جمعیت هلال احمر بافق و زمینه های همکاری طرفین را ارائه کرد.

حسن پور افزود: در راستای افزایش سطح تعاملات با ادارات شهرستان دوره های آموزشی ویژه پرسنل ادارات برگزار می شود که در این زمینه ما آمادگی داریم تا این دوره آموزشی را ویژه پرسنل این مجموعه نیز برگزارکنیم.

در ادامه مهندس علی آریامنش ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر بافق به جهت فعالیت های ارزشمند. مجموعه هلال احمر را سازمانی بزرگ دانست و گفت : اهداف سازمانی جمعیت هلال احمر در جهت تسکین آلام بشری و سلامت انسان ها است و در شهرک های صنعتی نیز کاستن از آلام قشر مولد و زحمتکش و سخت کوش جامعه کارگری مدنظر قراردارد.

وی در زمینه همکاریهای مشترک در جهت اهداف عام المنفعه و امدادی و بشر دوستانه و اموزشی جمعیت هلال احمر قول مساعدت و همکاری داد.

در این دیدار راههای تعامل دوطرفه بررسی و مقرر شد دو مجموعه همکاریهای مشترکی در زمینه های رفاهی نجاتگران پایگاه امداد و نجات سه چاهون و همچنین خدمات آموزشی و اقدامات بشردوستانه و عام المنفعه داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا