بیایم راهکاری را برای برگزرای دومین جشنواره پیدا کنیم

ما یزدیها درکنار هزارتا خصوصیت خوب یک خصلت بد داریم و ان اینکه چشم دیدن همدیگر را نداریم و بازده ما در کارهای گروهی صفر است .اگر دقت کنیم ما هزارتا برنامه نویس خوب داریم ولی یک تیم برنامه نویسی قوی با پشتوانه علمی زیاد را نداریم . قصه جشنواره وبلاگهای یزد هم دقیقا دچار همین افت شده . عدم کار گروهی در یزد .
چه بخواهیم چه نخواهیم واقعیت این است که برای برگزاری اولین جشنواره وبلاگهای یزد زحمت زیادی کشیده شده است و افرادی که برگزاری آن را تقبل کرده اند حداقل اینکه شجاع بوده و جراعت و جسارت ان را داشته اند که اولین باشند .
روی سخنم با دوستان بلاگر نیست که وبلاگ نویس اصلا برای مسابقه نمی نویسد و هدف او والاتر ازیک مسابقه و بدست اوردن جایزه است . روی سخنم با کسانی است که بعد از اعلام نتایج جشنواره زبان گویای بلاگرهای یزدی شده اند و درصدد برگرداندن حقی هستند که خود بلاگرهم می تواند انرا طلب کند . ما به کدام دلیل فریاد زنیم که چرا ما را انتخاب نکردند . به کدامین دلیل وبلاگ ما بهترین است مگر نه اینکه در یک مسابقه یکی بازنده و یکی برنده است ؟ چرا ظرفیت شکست خوردن را نداریم ؟ چرا از این شکست پلی برای موفقیتهای آینده نمی سازیم ؟ و هزارن چرا واما و اگر دیگر ....
شرکت پیشگامان کویر را من نمی شناسم ولی به انها افرین می گویم به اینکه یک شرکت خصوصی چنان قدرتی را دارد که مشاور استاندار معاون فرهنگی اداره فرهنگ و مسئول روابط عمومی استانداری یزد را به جشنواره بکشاند پشتوانه ارشاد و استانداری یزد را برای جشنواره داشته باشد و بتواند همه بلاگرهای یزد را بهم رسانده و راهکاری برای پویایی انها فراهم کند .
مدعیان چرا خود پیش قدم نشدند تا اولین جشنواره را برگزار کنند مگر نه اینکه انها مدعی اشاعه فرهنگ و تاریخ وهنر در یزد هستند پس چرا لوازم وابزار لازم را برای چنین جشنواره ای مهیا نکردند .
نمی گویم وبلاگهای منتخب توسط هیدت داوران بهترین وبلاگهای یزد بوده اند ولی نقد غیر منصفانه و زیر سوال بردن همه تلاش و کوششس برگزارکنندگان این جشنواره درست نیست .
بیایم راهکاری را برای برگزرای دومین جشنواره پیدا کنیم که همه مشکلات این دوره را بپوشاند نا اینکه با نوشته های خود چنان کنیم این جشنواره اولین و اخرین جشنواره باشد .


با تشکر – محمد
www.ship.blogfa.com

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا