یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴-واژگونی اتوبوس در نیاوران تهران با ۲۱ مصدوم

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت ۲۱ سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت ۲۱ سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.

‘حسن عباسی’ به ایرنا گفت: ساعت ۱۴:۲۸ روز گذشته خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در خیابان فیضیه نیاوران، به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله یک دستگاه موتورلانس (موتور آمبولانس) به عنوان پیش قراول و پیکاپ فرماندهی ناحیه شمال اورژانس تهران به همراه هفت دستگاه آمبولانس امدادی به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: به گفته شاهدان این اتوبوس از پارک جمشیدیه به سوی خیابان شهید باهنر در حرکت بود که به علت نامعلوم پس از برخورد با چند دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه جرثقیل درون کانال آب واژگون شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس آسیب دیده اند که مصدومان بدحال با اقدام فوری، به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان آقا و ۱۷ نفر دیگر خانم هستند که حال دو مصدوم آقا وخیم گزارش شده است و به اتاق عمل انتقال یافتند.

علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

مدیرعامل پارس خودرو خبر داد

زیان ۳۰۰ میلیون یورویی پارس‌خودرو در اثر تحریم‌ها

مدیرعامل شرکت پارس خودرو گفت: در سال‌های ۹۱ و ۹۲ بابت تحریم‌ها ۳۰۰ میلیون یورو زیان دیدیم.
زیان ۳۰۰ میلیون یورویی پارس‌خودرو در اثر تحریم‌ها

به گزارش فارس ،ناصر آقامحمدی در مراسم افتتاح خط تولید ساندرو در پارس‌خودرو اظهار داشت: از سال‌های 91 و 92 که اوج تحریم‌ها بود، میزان تولید ما به 40 هزار دستگاه در سال رسید و حتی برخی خطوط تولید متوقف شد.

وی ادامه داد: این مسئله باعث شد تا 300 میلیون یورو ضرر را تجربه کنیم.

وی با اشاره به افزایش تولید 80 درصدی و تنوع‌سازی در محصولات پارس‌خودرو در سال 93، گفت: میزان تولید شرکت در این سال به 120 هزار دستگاه رسید و معوقات ما نیز 7 هزار دستگاه بود.

آقامحمدی با بیان اینکه در حال حاضر پارس‌خودرو دارای ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه است، گفت: 250 میلیون یورو برای افزایش تولید 200 هزار خودرو از خانواده رنو و نیسان پیش‌بینی شده است.

پیمان کارگر عضو هیأت‌مدیره شرکت رنوپارس نیز در این مراسم با بیان اینکه تولید ساندرو با 34 درصد داخلی‌سازی آغاز خواهد شد، گفت: این خودرو با 2 ایربگ، 4 شیشه الکترونیکی و در 2 نوع دنده اتومات و دستی ارائه خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا