یزدفردا:اریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴-فیس لیفت نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۶

 

نسخه فیس لیفت نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۶ با ظاهری جدید، تجهیزات ایمنی و ارتباطی بیش تر و نسخه اسپرت تر نوین SR معرفی شد.
فیس لیفت نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۶

آلتیما سه سال قبل به طور کلی بازطراحی شده بود اما این فیس لیفت شدن در نیمه دوره تولید کمک کرده است تا این خودرو برخی عناصر سبک طراحی ماکسیما را داشته باشد. قسمت های جلو و عقب این خودرو کاملا جدید شده اند و سپر جلوی آن از جلوپنجره V شکل نیسان و چراغ های جلوی LED با شکل نمادین بومرنگی بهره می برد.

این سدان کاهش وزن نیز داشته و عایق صوتی بهتر آن باعث ایجاد کابینی بی صداتر شده است.

تمام نسخه های آلتیما از داخلی اصلاح شده با کنسول وسط جدید بهره می برند که کاربردی آسان تر دارد. یک نمایشگر لمسی ۵ اینچی به صورت استاندارد برای این خودرو عرضه می شود در حالی که نسخه های ممتاز آن به صورت انتخابی یا استاندارد به نمایشگری ۷ اینچی مجهز می شوند. نیسان اعلام کرده که ارتباط بهتر یکی از اصلاحات مهم آلتیما است.

نسخه SR این خودرو که با هر دو گزینه موتور موجود است مدلی اسپرت تر با ارتقای دینامیک رانندگی و اصلاحات بدنه مانند اسپویلری اصلاح شده و رینگ هایی جدید با ظاهر اسپرت تر است. مدل های SR این خودرو از فرمان و اهرم دنده با روکش چرمی بهره می برند.

هیچ ارتقای فنی برای این خودرو اعمال نشده و آلتیما همچنان با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۳ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ فوت پوند و ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ فوت پوند عرضه می شود.

هنوز قیمت نسخه فیس لیفت آلتیما اعلام نشده اما انتظار می رود این سدان خانواده محبوب به زودی وارد نمایندگی های فروش شود.

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴

 

ورود رنو Kwid به ایران

 

مدیرعامل رنو- نیسان، کارلوس گون در حاشیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ تایید کرد که رنو Kwid در بازار اروپا به فروش نمی رسد.
ورود رنو Kwid به ایران

وی اظهار داشت رنو Kwid اساسا برای بازارهای نوظهور ساخته شده که شامل هند، آفریقا و خاورمیانه است. گمان می رود رنوKwid برای این بازارها در کارخانه رنو نیسان در چنای هند تولید و صادر شود.

گزارشات حاکی از آن است که Kwid سال آینده در برزیل نیز تولید و عرضه خواهد شد و هم چنین برای ایران نیز در نظر گرفته شده است.

رنو Kwid در ۲۰ می سال جاری در هند رونمایی شد و احتمالا از این ماه عرضه می شود. این خودرو دارای طول ۳۶۷۹ میلی متر، عرض ۱۵۷۹ میلی متر، فاصله بین دو محور ۲۴۲۳ میلی متر و فاصله ۱۸۰ میلی متر از زمین است که آن را تبدیل به بزرگ ترین هاچ بک کلاس خود می کند.

زیر کاپوت این خودرو موتور ۸۸۷ سی سی سه سیلندر بنزینی با قدرت ۵۴ اسب بخار و گشتاور ۷۲ نیوتون متر تعبیه شده است. این موتور به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است. در آینده نیز موتور یک موتور بزرگ تر ۱.۰ لیتری متصل به گیربکس AMT پنج سرعته برای این خودرو ارائه خواهد شد.

رنو در هنگام رونمایی این خودرو تایید کرد که قیمت Kwid در هند بین ۴۵۴۹ تا ۶۰۶۶ دلار خواهد بود.

 


 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا