یزدفردا:تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-افزایش تردد خودرو در محورهای مازندران

تردد خودرو در محورهای مازندران ۲ درصد افزایش یافت .

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت :196 میلیون تردد خودرو نیمه نخست امسال در محورهای استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2 درصد افزایش داشته است .
محمدزاده با بیان اینکه 102 میلیون تردد فقط در سه ماه تابستان ثبت شد افزود : بیشترین تردد خودرو نیز در محور ساری- قائمشهر، بابل ، بابلسر و بالعکس بود.
به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران 73 نقطه استان به دستگاههای تردد شمار مجهز است و 24 دستگاه دوربین نظارت تصویری نیز تخلفات رانندگان را ثبت می کنند .

 

 

 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

توضیحات مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت درباره یک خبر:

۲۰۰ میلیارد تومان یارانه، به بخش تولید اختصاص یافته است نه خودروسازان

مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اعلام نموده است: ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به بخش تولید پرداخت می شود که برخی رسانه ها به اشتباه آن را به خودروسازان اعلام کرده اند.
۲۰۰ میلیارد تومان یارانه، به بخش تولید اختصاص یافته است نه خودروسازان

به گزارش یزدفردا به نقل از شاتا، در توضیح مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت آمده است دکتر نوبخت در این برنامه تصریح کرده است: امروز با وزیر صنعت،معدن وتجارت توافق نامه ای را در راستای کمک به تولید و انتظاری که برای رشد تولید و رشد اقتصادی داریم، امضا کردیم که براساس آن مقرر شد که در اولین گام حداقل ۲۰۰میلیارد تومان در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت دهیم تا برای اعطای یارانه تولید اقدام کند.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی همچنین افزود: این ۲۰۰میلیارد تومان در همین ماه در اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار می گیرد تا با مدیریت ایشان توزیع شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا