یزدفردا:تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴/رنو مگان ۲۰۱۶ در خیابان رویت شد

به تازگی تصویری منتشر شده که رنومگان ۲۰۱۶ را در خیابان نشان می دهد. پس از معرفی رنو مگان ۲۰۱۶ در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، اخیرا این اتومبیل در یکی از خیابان های فرانسه رویت شد.

به گزارش اخبار خودرو ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قسمت عقب این خودرو یک چراغ بلند ال ای دی داشته و نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است.

رنو مگان 2016

رنو مگان ۲۰۱۶

انتظار می رود رنو ، مگان ۲۰۱۶ را در اوایل سال آینده راهی بازار اروپا کند. این خودرو نسبت به مدل قبل عریض تر و ارتفاع کمتری پیدا کرده که برای سرنشینان عقب مناسب خواهد بود.

مدل فرانسوی خودرو از مدل های رده بالای مگان ۲۰۱۶ بوده که شامل صفحه نمایش ۸.۷ اینچی لمسی با سیستم سرگرمی R-Link 2 می‌شود.

 

رنو برای مگان ۲۰۱۶ شش موتور تدارک دیده که شامل ۳ موتور دیزلی و ۳ موتور بنزینی بوده که خروجی بین ۹۰ الی ۲۰۵ اسب بخاری دارند. سه نوع گیربکس نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که از جمله آن یک گیربکس EDC دو کلاچه dCi 110 شش سرعته اتوماتیک و دو گیربکس TCe 130 و TCe 205 هفت سرعته اتوماتیک است.
منبع : worldcarfans

 

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴-فورد به اعتصاب تهدید شد

 

اتحادیه کارگران خودرو در پی عدم توافق درباره قرارداد کاری جدید، فورد را به اعتصاب پنج روزه در کارخانه تولید پیکاپ اف- ۱۵۰ تهدید کرد.
فورد به اعتصاب تهدید شد

اتحادیه کارگران خودرو در پی عدم توافق درباره قرارداد کاری جدید، فورد را به اعتصاب پنج روزه در کارخانه تولید پیکاپ اف- ۱۵۰ تهدید کرد.

به گزارش  ایسنا، جیمی ستلز، نایب رییس اتحادیه “یونایتد اتو ورکرز” اعلام کرد اجازه اعتصاب از سوی دنیس ویلیامز، رییس اتحادیه تایید شده است.

فورد در حال حاضر سرگرم مذاکره برای قرارداد ملی چهار ساله است که شامل ۵۲ هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان عضو اتحادیه و همچنین قرارداد جدید برای ۷۵۰۰ نفر از کارکنان فورد در کارخانه مونتاژ کانزاس سیتی در میسوری می‌شود.

با اینهمه مقامات اتحادیه اظهار کرده اند که فورد در سطح محلی مذاکرات منصفانه ای نداشته است. سخنگوی فورد در واکنش به این اظهارات، گفت: این شرکت مطمئن است قادر خواهد بود به قرارداد کاری منصفانه و رقابتی دست پیدا کند.

اتحادیه “یونایتد اتو ورکرز” برای مذاکره درباره یک قرارداد ملی ابتدا فیات کرایسلر را انتخاب کرد و در ۱۵ سپتامبر به توافق رسید با اینهمه این قرارداد ممکن است با مخالفت اعضای اتحادیه روبرو شود.

اگر توافق با فیات کرایسلر از سوی ۴۰ هزار عضو اتحادیه رد شود، در این صورت اتحادیه تصمیم خواهد گرفت به پای میز مذاکره با این شرکت بازگردد یا به مذاکرات ملی با فورد یا جنرال موتورز متمرکز شود و یا کارکنان کارخانه‌های فیات کرایسلر را به اعتصاب دعوت کند.

این اتحادیه و هر یک از سه خودروساز مستقر در دیترویت شامل فورد، فیات کرایسلر و جنرال موتورز توافقنامه‌های ملی جداگانه ای دارند که شامل همه اعضای “یونایتد اتو ورکرز” می‌شود. بعلاوه این خودروسازان با شعبه‌های محلی این اتحادیه توافقنامه دارند.

مدت قراردادهای محلی و ملی برای هر سه خودروساز چهار سال بوده و ۱۴ سپتامبر پیش از اینکه این اتحادیه و هر یک از سه خودروساز درباره تمدید آن به توافق برسند، به پایان رسید.

بر اساس گزارش رویترز، پیکاپ اف-۱۵۰ پرفروش‌ترین خودروی فورد در آمریکای شمالی بوده و برای سود این شرکت کلیدی محسوب می‌شود.

 


 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا