فرماندارمیبد در دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با امام‌جمعه شهرستان در خصوص تخصیص اعتبارات گفت: بحث پول و اعتبار همیشه یکی از دغدغه‌هاست و امسال به دلیل الحاق ندوشن به میبد درصدی افزایش داشتیم.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:حسین فلاح گفت: اما احساس می‌شود شاخص‌های که از اعتبارات 180 برای ما تعریف کردند مقداری از بودجه‌های 180 که متمرکزتر است کم‌بهره‌تر هستیم.

وی بابیان اینکه بخش ندوشن با مناطق محروم و کمتر توسعه‌ای‌ که دارد انتظاراتی دارند افزود: برای پاسخگویی به این توقعات انتظار داریم استان بیش از این شهرستان میبد را موردتوجه قرار دهد.

فلاح با اشاره به حجم خودیاری‌های مردم در پروژه‌های مدارس، مراکز آموزش عالی، بهداشت و درمان و سایر زمینه‌ها گفت: ازاین‌رو شاخص‌ها و اختلافاتی وجود دارد که مردم توقعاتی دارند که باید پاسخ داده شود.

فرماندارمیبد در ادامه به روند مرمت و احیاء خانه آیت‌الله حائری مهرجردی مؤسس حوزه علمیه قم و مجموعه بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی آیت‌الله اعرافی اشاره کرد و افزود: خانه آیت‌الله اعرافی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن 90 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است و مصلی آیت‌الله اعرافی هم تاکنون بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است که به‌عنوان دو پروژه فرهنگی می‌تواند در سفر رئیس‌جمهور به استان از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا