اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج از خانواده های معظم چهار تن از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس یزد تجلیل کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: در دیداری که روز پنجشنبه با حضور نمایندگان این اداره کل و همچنین سپاه الغدیر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خانواده های معظم شهدا انجام شد از مقام شامخ شهدا و جانفشانی های آنان تجلیل به عمل آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار با تجلیل از ایثارگری های شهدا و خانواده های معظم آنان، گفت: این عزیزان برای دفاع از میهن و کشور جان خود را در طبق اخلاص نهادند و وظیفه ماست که در همه حال یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و از خون، اهداف و آرمان های این عزیزان پاسداری کنیم.

" مجید کرباسی " خانواده های شهدا را چشم و چراغ نظام و ملت خواند و افزود: عزت و افتخاری که شهیدان آفریدند برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است و ما مدیون خون شهدا و خانواده های آنان هستیم.

وی بر ادامه راه شهیدان و پاسداری از اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده های شهدا نزد خداوند متعال مقام و منزلت بالایی دارند و خدمت به شهدا و خانواده های این عزیزان افتخار بزرگی است.

خانواده های معظم شهیدان رحمت الله غلامی قاسمی، حسینعلی یاوری، محمد حسین صادقیان و محمد حسین یاوری از جمله شهدای گرانقدار محله نعیم آباد یزد هستند که از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از خانواده های آنها تجلیل کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا