کشف 25 هزار نخ سیگار قاچاق در ایستگاه شهیدمدنی

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهیدمدنی استان یزد در بازرسی از یکدستگاه تریلی "هوو"، 25 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پلیس، سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد در این خصوص گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی این استان روز گذشته در بازرسی از یکدستگاه تریلی "هوو" که با محموله "پلی استر" از جنوب کشور عازم "کرج" بود 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی ارزش این سیگارهای قاچاق را بیش از 100 میلیون ریال بیان کرد و گفت: سیگارهای کشف شده در مارک های "اسی"، "وینستون" و "کنت" است.

سرهنگ خالقی افزود: ماموران پلیس، راننده این خودرو را به عنوان متهم دستگیر و به گمرک استان یزد معرفی کردند.

 

فروشنده موادمخدر بافق دستگیر شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "بافق" استان یزد از دستگیری یک فروشنده حرفه ای هروئین و شیشه توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "محمد کمالی" گفت: با توجه به اقدامات یکی از سوداگران مرگ در خصوص تهیه و فروش انواع موادمخدر صنعتی و سنتی که نارضایتی اهالی محلات را در پی داشت دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با اخذ مجوز قضایی فعالیت­های این موادفروش را تحت نظر گرفته و در یک اقدام غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

محمدکمالی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، 100 گرم هروئین و 30 گرم شیشه کشف و متهم نیز به دادسرا معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافق، افزود: یکی از اولویت های پلیس برخورد با فروشندگان "خرد" موادمخدر می­باشد که لازمه­ی انجام این کار و پاکسازی نقاط آلوده از موادفروشان، همکاری و همراهی مردم با پلیس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا